--- خبری آموزشی 87 ---

اخبار و مقالات علمی آموزشی

--- خبری آموزشی 87 ---

اخبار و مقالات علمی آموزشی

اسامی ۴ نفر برتر آزمون ۲۴ ابان در گروه من

با تشکر از دانش آموزان عزیز ضمن ارج نهادن تلاش همه ی شما عزیزان اسامی ۴ دانش آموز با بیشترین تراز به ترتیب زیر می باشد: 

 

۱- آقای یاسر همتی  

۲-آقای سینا سجودی  

۳-آقای پویا اسدی 

۴-آقای حامد علیزاده

زمان برگزاری آزمون 88 روزهای چهارم ، پنجم و ششم تیرماه ۸۸

از روز 16 آذرماه جاری ثبت نام آزمون 88 آغاز می شود.

حسین توکلی معاون اجرایی سازمان سنجش با اعلام این مطلب به ایلنا گفت: ثبت نام به صورت اینترنتی است و داوطلبان می توانند با مراجعه به نزدیک باجه پستی محل زندگی خود کارت اعتباری و یک جلد دفترچه راهنمای شماره یک آزمون 88 اقدام کنند.

معاون اجرایی سازمان سنجش با اشاره به اینکه تمامی اطلاعات مربوط به آزمون برروی سایت سازمان سنجش قابل مشاهده است تصریح کرد: داوطلبان پس از مطالعه دفترچه راهنما با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی WWW.SANJESH.ORG نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

وی افزود: زمان برگزاری آزمون 88 روزهای چهارم ، پنجم و ششم تیرماه 88 خواهد بود.

زمان نام نویسی آزمون سراسری سال 88

 
 نام نویسی آزمون سراسری سال 88 از 16 آذر به صورت اینترنتی شروع می شود و تا 29 آذر ادامه خواهد داشت.
شبکه خبر:  
 
خدایی ، معاون فنی سازمان سنجش و آموزش کشور گفت : داوطلبان لازم است برای نام نویسی با مراجعه به دفاتر پستی و تهیه دفترچه وکارت اعتباری به مبلغ 4 هزار و 800 تومان برای گروه های اصلی و برای علاقه مندی به گروه های تربیت معلم، پیام نور و غیر انتفاعی نیز هزار و 280 تومان پرداخت کنند.

وی ادامه داد: داوطلبانی که علاقه مند به گروه های زبان انگلیسی و هنر باید علاوه بر کارت اولیه کارت اعتباری دیگری به مبلغ چهار هزار و 800 تومان تهیه کنند.
خدایی با بیان این که تاکنون تغییرات خاصی در آزمون سراسری 88 رخ نداده و نسبت به آزمون سراسری سال 87 هیچ گونه تغییر نداشته است گفت : در صورت تغییر، قطعا در دفترچه و یا اطلاعیه ها به اطلاع داوطلبان می رسانیم.

وی افزود: تنها نکته مهم در آزمون امسال 15 درصد از سوابق تحصیلی مثل پارسال است و براساس پیش بینی و هماهنگی هایی که با وزارت آموزش و پرورش صورت گرفته است؛ لازم است داوطلبان کدهای دانش آموزی خود را که با آموزش و پرورش تطبیق می دهند در زمان ثبت نام اعلام کنند.

خدایی گفت: سهمیه های که در حال حاضر مصوب هستند سهمیه مناطق یک، دو و سه است و خانواده شهدا، شاهد و رزمندگان نیز به قوت خود باقی است و در نوع پذیریش بومی مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی تغییری رخ نداده است.

وی گفت : در صورتی که مجلس شورای اسلامی با شورای عالی انقلاب فرهنگی در این موضوع مصوبه ای داشته باشد در زمان مقتضی به داوطلبان اطلاع داده خواهد شد به هر صورت ضوابط سهمیه های ثبت نام مانند پارسال است.

آزمون ۲۴ آبان

آزمون امروز خوب بود .اما مشکل تعداد غائبین بود که هر کدام به دلیل موجهی حضور نداشتند. 

برای دانش آموزان شکلات تهیه کردم تا کسانی که بدون صرف صبحانه تشریف می آورند تا حدودی از بار انرژی برخوردار باشند. 

عصر کارنامه ها بررسی شدند. 

امیدوارم که همیشه پاینده و سر افراز باشید.

سوالات شیمی پیش دانشگاهی

سوالات را از لینک زیر ببینید 

 

سوال

ما و فرزندانمان

                                             

     بی شک خانواده رکن اصلی یک اجتماع است. در این میان با توجه به جوان بودن جامعه ی ایران لزوم توجه به جوانان و فرزندان در کانون خانواده دو چندان می شود.در همین راستا به چند نکته ی اساسی در مورد کانون خانواده و رفتار های صحیح در این محیط که هر کدام میتواند به تربیت فرزندان کمک کنند اشاره میکنم: 

ادامه مطلب ...

سوابق تحصیلی 15 %

بر اساس مصوبه سومین جلسه کار گروه ماده چهار قانون پذیرش دانشجو نحوه اعمال سوابق تحصیلی داوطلبان در آزمون سراسری سال۸۸ و آزمون دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد.
سازمان سنجش آموزش کشور به اطلاع کلیه متقاضیان ورود به دانشگاهها و موسسات آموزش عالی اعم از دولتی،‌ پیام نور،‌ غیر انتفاعی و دانشگاه آزاد اسلامی سال ۱۳۸۸ می‌رساند که براساس مصوبه سومین جلسه کارگروه ماده چهار قانون پذیرش سوابق تحصیلی داوطلبان سالهای ۸۴ ، ۸۵ ، ۸۶ و ۸۷ که امتحانات سال سوم آنان به صورت نهایی و سراسری برگزار شده است به میزان ۱۵ درصد در نمره آزمون سراسری و آزمون دانشگاه آزاد اسلامی در سال ۱۳۸۸ تاثیر خواهد داشت

منبع: آفتاب

ایجاد فضای سخت کوشی

معلم خوب کسی نیست که بیشترین چیزها را در کمترین زمان آموزش می دهد ، بلکه آن کسی است که شوق آموختن وفهمیدن رادردانش  آموزان  ایجاد می کند.

برای ایجاد حس سخت کوشی در دانش آموز باید بر انگیزه ی تحصیلی او افزود.برای افزایش انگیزه که نهایتا منجر به سخت کوشی دانش آموز شود بهترین راه کار ایجاد حس رضایت درونی در دانش آموز است.. باارائه ی بازخوردهای مناسب می توان کمک کرد تا یادگیرنده موفقیت راناشی ازکوشش وتوانایی فردی تلقی نماید(انتظارموفقیت ازکوشش) . برای مثا ل ، می توان درصورت بهترشدن نمره ی امتحانی شاگرد نسبت به دفعات قبلی به وی گفت : آفرین ،این بارچون تلاش بیشتری داشتی نمره ی بهتری گرفتی . بازخورد ارتباط نمره ی خوب با کوشش وی درواقع احتمال زیادترشدن تلاش یادگیرنده  را برای یادگیری های بعدی افزایش خواهدداد..البته در مدرسه نیز شرکت دادن فعال دانش آموز در کار گروهی و امر تدریس می تواند در سخت کوشی دانش آموز موثر باشد.

بررسی کارنامه ۱۰ آبان

کارنامه ها از ساعت۱۶:۳۰ در مکان کانون زبان ارومیه بررسی خواهد شد. 

در ضمن فردا { شنبه} هم از ساعت ۱۶ تا ۱۸ در کانون زبان ارومیه جهت رفاه شما عزیزان کارنامه بررسی خواهم کرد.

۱۰ آبان ماه برگذار شد

آزمون ۱۰ آبان ماه  به خوبی برگذار شد.