--- خبری آموزشی 87 ---

اخبار و مقالات علمی آموزشی

--- خبری آموزشی 87 ---

اخبار و مقالات علمی آموزشی

آغاز ثبت‌نام آزمون نیمه متمرکز دکتری 92 از 7 آذرماه


مشاور عالی سازمان سنجش با اعلام جدول آزمونی سومین دوره آزمون نیمه متمرکز دکتری، گفت: ثبت‌نام این دوره از آزمون از هفتم آذرماه آغاز می‌شود.

حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار«دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به آغاز ثبت‌نام آزمون نیمه متمرکز دکتری 92 از 7 آذرماه از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org، گفت: مهلت ثبت‌نام داوطلبان تا 12 آذرماه ادامه دارد.

وی افزود: هر داوطلب باید در زمان مشخص شده برابر با ضوابط ثبت نام نسبت به تکمیل فرم تقاضانامه ثبت‌نام اقدام کند.

مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره به برگزاری آزمون دکتری در 18 اسفندماه 91 گفت: کارت ورود به جلسه داوطلبان از 13 اسفندماه به صورت اینترنتی توزیع می‌شود.

توکلی در خصوص زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری اظهار کرد: نتیجه اولیه آزمون به صورت کارنامه بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده در فروردین ماه 92 منتشر می‌شود و بر این اساس مجازین به انتخاب رشته می‌توانند به ترتیب تقدم علاقه، نسبت به ثبت انتخاب رشته خود اقدام کنند.

وی با اشاره به نحوه گزینش معرفی شدگان برای مصاحبه اظهار کرد: داوطلبان با توجه به ظرفیت پذیرش هر رشته محل و بر اساس نمرات کل حاصل 80 درصد نمره کتبی و 20 درصد معدل تراز شده بر اساس اولویت کد رشته‌ محل‌های تحصیلی انتخابی برای انجام مصاحبه معرفی می شوند.

وی افزود: در گزینش نهایی ضریب 80 درصد نمره آزمون و 20 درصد معدل تراز شده و همچنین ضریب نمره مصاحبه هنوز مشخص نشده است.

توکلی در خاتمه از اعلام نتایج نهایی آزمون نیمه متمرکز دکتری 92 در نیمه دوم شهریور ماه خبر داد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد