--- خبری آموزشی 87 ---

اخبار و مقالات علمی آموزشی

--- خبری آموزشی 87 ---

اخبار و مقالات علمی آموزشی

زمان نام نویسی آزمون سراسری سال 88

 
 نام نویسی آزمون سراسری سال 88 از 16 آذر به صورت اینترنتی شروع می شود و تا 29 آذر ادامه خواهد داشت.
شبکه خبر:  
 
خدایی ، معاون فنی سازمان سنجش و آموزش کشور گفت : داوطلبان لازم است برای نام نویسی با مراجعه به دفاتر پستی و تهیه دفترچه وکارت اعتباری به مبلغ 4 هزار و 800 تومان برای گروه های اصلی و برای علاقه مندی به گروه های تربیت معلم، پیام نور و غیر انتفاعی نیز هزار و 280 تومان پرداخت کنند.

وی ادامه داد: داوطلبانی که علاقه مند به گروه های زبان انگلیسی و هنر باید علاوه بر کارت اولیه کارت اعتباری دیگری به مبلغ چهار هزار و 800 تومان تهیه کنند.
خدایی با بیان این که تاکنون تغییرات خاصی در آزمون سراسری 88 رخ نداده و نسبت به آزمون سراسری سال 87 هیچ گونه تغییر نداشته است گفت : در صورت تغییر، قطعا در دفترچه و یا اطلاعیه ها به اطلاع داوطلبان می رسانیم.

وی افزود: تنها نکته مهم در آزمون امسال 15 درصد از سوابق تحصیلی مثل پارسال است و براساس پیش بینی و هماهنگی هایی که با وزارت آموزش و پرورش صورت گرفته است؛ لازم است داوطلبان کدهای دانش آموزی خود را که با آموزش و پرورش تطبیق می دهند در زمان ثبت نام اعلام کنند.

خدایی گفت: سهمیه های که در حال حاضر مصوب هستند سهمیه مناطق یک، دو و سه است و خانواده شهدا، شاهد و رزمندگان نیز به قوت خود باقی است و در نوع پذیریش بومی مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی تغییری رخ نداده است.

وی گفت : در صورتی که مجلس شورای اسلامی با شورای عالی انقلاب فرهنگی در این موضوع مصوبه ای داشته باشد در زمان مقتضی به داوطلبان اطلاع داده خواهد شد به هر صورت ضوابط سهمیه های ثبت نام مانند پارسال است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد