--- خبری آموزشی 87 ---

اخبار و مقالات علمی آموزشی

--- خبری آموزشی 87 ---

اخبار و مقالات علمی آموزشی

جدول آزمونی کنکور 90 منتشر شد

مشاور عالی سازمان سنجش در آستانه برگزاری کنکور سراسری90 با اشاره به رقابت یک میلیون و 132 هزار و 877 داوطلب در کنکور امسال از آغاز توزیع کارت ورود به جلسه آزمون از 5 تیرماه خبر داد.

دکتر حسین توکلی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به پیشی ‌گرفتن زنان برای شرکت در کنکور90، گفت: از تعداد کل داوطلبان 43/60 درصد را زنان و 57/39 درصد را مردان تشکیل می‌دهند.

وی با بیان اینکه 149 هزار و 458 داوطلب علاقمندی خود را برای شرکت در گروه آزمایشی دوم اعلام کرده‌اند، اظهار کرد: 32 هزار و 421 داوطلب علاقمندی خود را برای شرکت در آزمون هنر و 116 هزار و 37 داوطلب علاقمندی خود را برای شرکت در آزمون زبان علاوه بر گروه آزمایشی اصلی اعلام کرده است.

مشاور عالی سازمان سنجش با بیان اینکه داوطلبان برای شرکت در هر آزمون باید کارت جداگانه دریافت کنند، ادامه داد: براین اساس کارت ورود به جلسه برای یک میلیون و 282 هزار و 325 داوطلب صادر شده است که داوطلبان می‌توانند از 5 تا 8 تیرماه نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org  اقدام کنند.

توکلی با اشاره به جدول آزمون سراسری90 و برگزاری آزمون در روزهای نهم تا یازدهم تیرماه، اظهار کرد: آزمون گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی در صبح و آزمون گروه آزمایشی هنر در بعدازظهر روز پنج‌شنبه نهم تیر، آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی در صبح و آزمون گروه آزمایشی زبان در عصر روز جمعه دهم تیرماه و آزمون گروه آزمایشی علوم انسانی در صبح روز شنبه 11 تیرماه برگزار می‌شود. 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد