--- خبری آموزشی 87 ---

اخبار و مقالات علمی آموزشی

--- خبری آموزشی 87 ---

اخبار و مقالات علمی آموزشی

مهلت ثبت‌نام آزمون کارشناسی ناپیوسته 90 تا چهارشنبه تمدید شد

مشاورعالی سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت ثبت‌نام آزمون کارشناسی ناپیوسته تا ساعت 24 روز چهارشنبه 11 اسفند ماه خبر داد.

دکتر حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به اینکه مهلت اینترنتی ثبت‌نام آزمون کارشناسی ناپیوسته تا امروز پایان می‌یافت، اظهارکرد: داوطلبانی که فرصت ثبت نام نداشته‌اند می‌توانند تا ساعت 24 روز چهارشنبه 11 اسفند ماه به سایت سازمان سنجش به نشانیwww.sangesh.org  مراجعه و نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

وی با تاکید بر اینکه تغییر رشته پس از ثبت‌نام در آزمون امکان‌پذیر نیست، تصریح کرد: چنانچه فردی با اطلاعات نادرست پذیرفته شود و یا متعاقب آن مشخص شود که شرایط لازم را نداشته است در هر مرحله از ثبت‌نام یا تحصیل، قبولی وی لغو می‌شود و حسب مورد مکلف به پرداخت خسارت‌های ناشی از آن خواهد بود.

توکلی با اشاره به جدول آزمونی کارشناسی ناپیوسته90، اظهارکرد: داوطلبان می‌توانند از 17 تا 19 اسفند ماه با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به مشاهده و کنترل اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام کنند.

وی با بیان اینکه کارت شرکت در آزمون از سوم مرداد 90 توزیع می‌شود، خاطرنشان کرد: آزمون ورودی کاردانی به کارشناسی ناپیوسته براساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده 6 مرداد ماه برگزار می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد