--- خبری آموزشی 87 ---

اخبار و مقالات علمی آموزشی

--- خبری آموزشی 87 ---

اخبار و مقالات علمی آموزشی

مهلت ویرایش اطلاعات ثبت‌نام آزمون دستیاری امشب پایان می‌یابد

دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اتمام مهلت ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی سی وهشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی تا امشب، گفت: آزمون این دوره با شرکت 15 هزار و 250 داوطلب در 28 بهمن ماه برگزار می‌شود.

دکتر سید امیر محسن ضیایی در گفت‌وگو با خبرنگار صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به اتمام مهلت ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی آزمون دستیاری تخصصی پزشکی تا ساعت 23 امشب 30 آذر ماه از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی www.sanjeshp.ir ، گفت: پس از مهلت مذکور هیچگونه تغییر و تبدیلی در اطلاعات ثبت‌نامی امکانپذیر نیست و زمان مذکور تمدید نخواهد شد.

وی با بیان اینکه داوطلبان می‌توانند در زمان ویرایش کلیه اطلاعات را اصلاح و یا تکمیل کنند، اظهارکرد: داوطلبان می‌توانند در این مدت حتی عکس و نوع سهمیه‌های انتخابی خود را نیز اصلاح کنند.

ضیایی با اشاره به ابلاغیه وزیر بهداشت به دانشگاه‌های علوم پزشکی در خصوص میزان تعهد دستیاران در مناطق مورد نیاز وزارت بهداشت، اظهارکرد: مدت خدمت در مناطق مورد نیاز برای دستیاران با توجه به میزان خدمتی که گذرانده‌اند از نصف تا دو برابر مدت تحصیل در نظر گرفته شده است.

ضیایی در خاتمه گفت: برای اینکه دانشگاه‌ها میزان تعهد خدمت برای کلیه دستیاران را یک میزان در نظر نگیرند و به میزان خدمت آنها در دوره پزشکی عمومی توجه شود این ابلاغیه صادر شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد