--- خبری آموزشی 87 ---

اخبار و مقالات علمی آموزشی

--- خبری آموزشی 87 ---

اخبار و مقالات علمی آموزشی

یارانه غذای دانشجویی هدفمند می‌شود

فارس: مدیر امور دانشجویی دانشگاه قم گفت: قرار نیست یارانه غذای دانشجویی حذف شود، بلکه در طرح وزارت علوم روش ارائه غذای دانشجویی تغییر می‌کند.

سیدحسن نوراللهی در پاسخ به سوالی در ارتباط با موضع دانشگاه قم در قبال طرح جدید وزارت علوم در مورد یارانه غذای دانشجویی اظهار داشت: در این طرح قرار نیست یارانه غذای دانشجویی حذف شود، بلکه ارائه آن هدفمند می‌شود.

وی با بیان اینکه این طرح جدید نیست، اضافه کرد: از سال‌های قبل این موضوع مطرح بوده است که یارانه غذای دانشجویی هدفمند شود.

مدیر امور دانشجویی دانشگاه قم اظهار داشت: دانشگاه‌ها با شیوه سابق ارائه یارانه غذای دانشجویی خو گرفته بودند و به آن عادت داشتند، اما با این طرح به جای اینکه اقلام غذایی به دانشگاه داده شود، مبلغ آن ارائه می‌شود.

وی در پاسخ به سوالی در ارتباط با علت اجرا نشدن این طرح در دانشگاه قم خاطرنشان کرد: این طرح در هیچ دانشگاهی اجرا نشده است، چرا که اساسا به مرحله اجرا نرسیده و تنها در یک دانشگاه به صورت آزمایشی اجرا شده است.

نوراللهی در ارتباط با آثار مثبت یا منفی این طرح گفت: برای اظهار نظر در این مورد زود است.

وی گفت:‌ در این طرح قرار نیست یارانه غذای دانشجویی حذف شود بلکه شیوه ارائه آن تغییر می‌کند.

مدیر امور دانشجویی دانشگاه قم در ارتباط با موضع این دانشگاه در صورت اجرای چنین طرحی خاطرنشان کرد: این موضوع به سازوکار اجرایی این طرح بستگی دارد و باید ببینیم این طرح با چه ساز وکاری قرار است به اجرا درآید. 

نظرات 1 + ارسال نظر
نقدنیوز جمعه 30 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 13:07 http://naghdnews.com

پیوندسرای نقدنیوز:
پیوند سرای نقدنیوز این امکان را به شما می دهد تا مطالب مندرج در سایت ها و وبلاگ ها و همچنین لینک های مورد علاقه خود را در سراسر فضای سایبر به اشتراک بگذارید تا مطالب شما بیشتر دیده شود. به اجتماع ما بپیوندید تا بتوانید:
http://naghdnews.ir/news-analytics/news-analytics/6539-linkbox.html

لینک پیوندسرا:
http://naghdnews.ir/link/

+ تصویر: سند جنایت بیکاری
http://naghdnews.ir/image/in-pictures/6601-news.html

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد