--- خبری آموزشی 87 ---

اخبار و مقالات علمی آموزشی

--- خبری آموزشی 87 ---

اخبار و مقالات علمی آموزشی

ثبت‌نام و کارنامه دانش‌آموزان اینترنتی شد

معاون آموزشی و نوآوری سازمان آموزش و پرورش شهر تهران از اینترنتی شدن صدور کارنامه و ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس شهر تهران خبر داد.

محمود حسینی در گفت‌وگو با ایسنا در این باره، گفت: در راستای خدمات دولت الکترونیک و کاهش سفرهای درون‌شهری همچنین صرفه‌جویی در وقت و هزینه اولیا از خردادماه امسال کارنامه‌های دانش‌آموزان تمامی مقاطع تحصیلی شهر تهران اینترنتی شد و دانش‌آموزان می‌توانند با درج کد ملی خود که همان کد دانش‌آموزی آنها نیز محسوب می شود نتایج امتحانات خود را مشاهده کنند.

وی با بیان اینکه تمام مدارس شهر تهران اعم از دولتی و غیردولتی، این خدمات الکترونیکی را به دانش‌آموزان ارائه می‌کنند، افزود: کارنامه مقطع ابتدایی در هفته اول خرداد از طریق این سامانه قابل دسترسی بود و نتایج امتحانات دانش‌آموزان مقطع راهنمایی نیز در حال اعلام است.

به گفته حسینی، کارنامه دانش‌آموزان دبیرستانی نیز پس از آماده شدن سرورهای کلیه مناطق از سایت های آموزش و پرورش شهر تهران اعلام می شود.

حسینی درباره پاسخگویی به نحوه اعتراض دانش‌آموزان به نتایج امتحانات نیز، گفت: در صورتی که دانش‌آموزی نسبت به نتیجه امتحانات معترض بود باید به مدرسه محل تحصیل خود مراجعه کند.

وی همچنین از اینترنتی شدن ثبت‌نام دانش‌آموزان شهر تهران خبرداد و افزود: طبق آیین‌نامه آموزشی ثبت نام برای سال تحصیلی جدید از اواسط تیر ماه آغاز می شود و سازمان آموزش و پرورش شهر تهران برای ارایه خدمات بهتر به دانش‌آموزان ثبت‌نام الکترونیکی را نیز راه‌اندازی کرده است و دانش آموزان با درج کدملی خود می توانند با توجه به مدرسه مقصد هر منطقه و محدوده جغرافیایی خود از طریق اینترنت در سال جدید تحصیلی ثبت نام کنند.

معاون آموزشی و نوآوری سازمان آموزش و پرورش شهر تهران تاکید کرد: بر اساس دستور وزیر آموزش و پرورش مدارس دولتی حق دریافت هیچگونه شهریه ای را از دانش آموزان ندارند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان می توانند جهت دریافت کارنامه و ثبت‌نام به سایت‌های

http://karnameh.tehranedu.ir ،  www.tehranedu.ir  و www.karn.tehranedu.ir  مراجعه کنند.

نظرات 1 + ارسال نظر
مدی شنبه 29 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 18:22 http://madikhanoom.blogfa.com

سلام
آدرس وبلاگ من به این آدرس تغییر پیدا کرد

madikhanoom.blogfa.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد