--- خبری آموزشی 87 ---

اخبار و مقالات علمی آموزشی

--- خبری آموزشی 87 ---

اخبار و مقالات علمی آموزشی

اطلاعیه دانشگاه علم و صنعت درباره مرگ دختر دانشجو

روابط عمومی دانشگاه علم و صنعت ایران در پی سانحه رانندگی روز گذشته یک دانشجو در محوطه دانشگاه که موجب مرگ وی شد، اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به گزارش ایسنا، در این اطلاعیه آمده است:‌« با کمال تاسف و تاثر بعدازظهر روز دوشنبه پنجم بهمن ماه طی یک سانحه رانندگی یکی از دانشجویان دختر دانشگاه علم و صنعت ایران به رحمت ایزدی پیوست و موجبات غم و اندوه فراوان تمامی دانشگاهیان را فراهم آورد. بدین وسیله این ضایعه غم بار را به خانواده محترم و داغدار مرحومه مغفوره و جامعه دانشگاهی علم و صنعت ایران بویژه اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشکده مهندسی کامپیوتر تسلیت و تعزیت عرض نموده و از خداوند متعال علو درجات برای آن مرحوخه و صبر و اجر جزیل برای خانواده محترم وی را مسئلت داریم.

به منظور تنویر افکار عمومی و اطلاع رسانی نکات به استحضار جامعه دانشگاهی می‌رسد:

1- جمعی از همکاران که منتظر تشکیل کلاس بودند، شاهدان عینی حادثه بودند و اظهارات آن ها حکایت از آن دارد که راننده کامیونت در محوطه کارگاه ساختمانی در حال تنظیم موقعیت خودرو با دانشجوی متوفی از سمت عقب کامیونت برخورد نموده است و تلاش شاهدان برای توجه دادن به راننده و متوفی با توجه به استفاده از هندزفری موثر واقع نشده است.

2- به محض اطلاع شاهدان به بهداری دانشگاه، بلافاصله یک دستگاه آمبولانس به همراه تیم پزشکی در محل حادثه حاضر شده و نسبت به انتقال مصدوم به اورژانس بیمارستان الغدیر اقدام نمودند. همزمان توسط حراست دانشگاه راننده کامیونت طرف قرارداد پیمانکار ساختمانی دانشگاه تحویل نیروی انتظامی گردید.

3- متاسفانه تلاش تیم پزشکی موثر واقع نشد و مصدوم فوت نمود. با حضور مسئولین دانشگاه و پدر متوفی در بیمارستان، اقدامات لازم برای انتقال پیکر آن مرحومه به زادگاهش به عمل آمد.

4- کمیته بررسی سانحه تشکیل و فعالیت کارگاه ساختمانی از سوی کمیته بررسی سانحه تعطیل شد و موضوع از طریق دفتر حقوقی دانشگاه و نیروی انتظامی محل در حال پیگیری می‌باشد.

5- یک هیات متشکل از مسئولین دانشگاه دفتر نهاد مقام معظم رهبری، مسئولین و اساتید دانشکده مهندسی کامپیوتر و جمعی از دانشجویان برای شرکت در مراسم تشییع و تدفین در حال عزیمت به زادگاه آن مرحومه می‌باشند.

در پایان ضمن ابراز تشکر از همدردی دانشگاهیان با خانواده آن مرحومه از اصحاب رسانه می‌خواهد که موضوع حادثه را به طور صحیح اطلاع‌رسانی و موجبات تسلی خاطر بیشتر خانواده ایشان را فراهم سازند.»

نظرات 1 + ارسال نظر
ساناز پنج‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 21:41 http://www.oxinads.com/?i=44528

ضمن عرض تبریک به شما دوست عزیز که توانسته اید با زحمات فراوان وبلاگ بسیار زیبای خود را به ثبت برسانید...و تشکر فراوان بابت مطالب بسیار ارزنده و فواید ان برای هر بازدید کننده ای...شما را به گروه بزرگ اوکسین ادز جهت درج وبلاگ خود و زیباسازی محیط وبلاگ، به ازای ثبت وبلاگ و واریز پول توسط ما به شماره حساب بانکی شما دعوت مینماییم...
ثبت نام با شما....بازدید روزانه از وبلاگتان و واریز پول به حساب بانکی شما توسط ما...کافیست در سایت زیر ادرس وبلاگ و شماره حساب بانکی خود را درج نمایید..در هر کجا که هستید..بعد از 24 ساعت تاثیر انرا خواهید دید..به گروه بزرگ اوکسین ادز بپیوندید.
عضویت سریع:
http://www.oxinads.com/?i=44528

همچنین سایت های پر بازدید ایران ، عضویت فعالی دراین گروه دارند....به ازای هر کدام از وبلاگهایتان پول در میاورید......تعداد زیاد اعضای این گروه نشاندهنده رسمیت این گروه و هیچ گونه سوء استفاده است. فقط وبلاگ خود را ثبت نمایید و پول پارو کنید...بدون هیچ گونه چشم داشت و تضرر مالی....در هر کجا و در هر زمان و درهر وضعیت مالی که هستید..به گروه بزرگ اوکسین ادز بپیوندید.
عضویت سریع فقط در اینجا:
http://www.oxinads.com/?i=44528
http://www.oxinads.com/?i=44528

ما منتظر شماییم به ما بپیوندید
درضمن برای فعال شدن حسابتان باید کد بنر ها را در سایتتان قرار دهید

وبلاگ من WWW.dast2dast.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد