--- خبری آموزشی 87 ---

اخبار و مقالات علمی آموزشی

--- خبری آموزشی 87 ---

اخبار و مقالات علمی آموزشی

معین فلاحتگر نفر اول کنکور علوم ریاضی و فنی در سال 88

معین فلاحتگر نفر اول کنکور علوم ریاضی و فنی در سال 88 در گفتگو با خبرنگار آموزش نیوز ، توکل بر خدا را مهمترین دلیل موفقیت خود خواند و گفت : هر چند در هر شبانه روز به صورت متغیر بین 5 تا 11 ساعت مطالعه می کردم ولی عنایت خداوند و توکل بر خدا موجب شد تا بتوانم این موفقیت را کسب کنم وی که دانش آموز مرکز استعدادهای درخشان شهرستان ساری و اهل شهرستان بهشهر است در ادامه افزود : در سال تحصیلی جاری با معدل 92 / 19 قبول شدم و خدا را شکر می کنم که در کنکور سراسری در رشته پایه و مهم ریاضی توانستم رتبه اول را کسب نمایم 
وی در مورد وضعیت خانواده اش نیز به خبرنگار ما گفت : پدرم استاد دانشگاه و مادرم معلم است و آنها با ایجاد فضای مناسب سهم مهمی در موفقیت من داشتند 
وی همچنین گفت در سال گذشته موفق شدم به مرحله اول المپیاد شیمی کشور نیز راه یابم 
معین فلاحتگر در پاسخ به خبرنگار ما در زمینه رشته و دانشگاهی که انتخاب خواهد کرد گفت : هنوز تصمیمی در این مورد نگرفته ام

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد