--- خبری آموزشی 87 ---

اخبار و مقالات علمی آموزشی

--- خبری آموزشی 87 ---

اخبار و مقالات علمی آموزشی

آغاز مهلت مجدد ثبت‌نام کنکور 91 از 30 بهمن

فارس: مهلت مجدد ثبت‌نام آزمون سراسری 91 از 30 بهمن‌‌ماه آغاز می‌شود و به مدت 4 روز ادامه دارد.

مهلت مجدد ثبت‌نام کنکور سراسری برای داوطلبانی که در 16 تا 30 آذرماه ثبت‌نام نکرده‌اند، از 30 بهمن‌ماه آغاز می‌شود و تا 3 اسفندماه ادامه دارد.

داوطلبانی که در مهلت اولیه ثبت‌نام کرده‌اند، باید با وارد کردن اطلاعات کارت اعتباری یا کدرهگیری و اطلاعات فردی نسبت به مشاهده  اطلاعات ثبت‌نامی و در صورت لزوم نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی با در نظر گرفتن موارد ذیل اقدام کنند.

الف - دیپلمه‌های سال 83 و ماقبل اجازه ویرایش اطلاعات خود را دارند ولی چنانچه خواستار اصلاح سال اخذ مدرک دیپلم خود به سال‌های 84 و بعد از آن باشند لازم است ابتدا نسبت به مشاهده سوابق تحصیلی اقدام و در صورت تأیید وارد بخش مربوط به ویرایش تقاضانامه شوند و در صورت مشاهده مغایرت در اطلاعات سوابق تحصیلی به اداره آموزش و پرورش محل اخذ مدرک دیپلم خود مراجعه کنند.

ب- دیپلمه‌های سال‌های 84 و بعد از آن اجازه ویرایش اطلاعات آزمون خود را داشته اما اجازه ویرایش اطلاعات فردی و سوابق تحصیلی را نخواهند داشت. در صورت مشاهده مغایرت در اطلاعات فردی و سوابق تحصیلی لازم است به آموزش و پرورش محل اخذ دیپلم خود مراجعه کنند.

ج- داوطلبانی که در آزمون ثبت‌نام کرده اما موفق به اعلام علاقمندی به دانشگاه پیام‌نور و مؤسسات غیرانتفاعی نشده یا علاقمند به شرکت در گروه‌های آزمایشی هنر یا زبان‌های خارجی بوده اما علاقمندی خود را در مرحله ثبت‌نام اعلام نکرده‌اند نیز می‌توانند در زمان اعلام شده از طریق کارت اعتباری علاقه مندی که در مرحله اول ثبت‌نام (16/9/90 تا 30/9/90)خریداری کرده‌اند یا از طریق پرداخت الکترونیکی در این مرحله نسبت به خرید کارت اعلام علاقه مندی اقدام و سپس در بخش اعلام علاقه‌مندی، علاقه مندی خود را مشخص کنند.

متقاضیانی که به هر دلیل در تاریخ‌های تعیین شده موفق به ثبت‌نام در آزمون سراسری سال 1391 نشده‌اند باید از 30 بهمن‌ماه تا 3 اسفندماه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و با توجه به دستورالعمل مربوط نسبت به ثبت‌نام در آزمون  اقدام کنند.

داوطلبان باید از طریق  کارت اعتباری که در مرحله اول ثبت‌نام (16/9/90 لغایت 30/9/90) خریداری  کرده‌اند و آن را در اختیار دارند یا از طریق پرداخت الکترونیکی در این مرحله نسبت به خرید کارت اعتباری اقدام و سپس به بخش مربوط به ثبت‌نام جدید مراجعه و نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد