--- خبری آموزشی 87 ---

اخبار و مقالات علمی آموزشی

--- خبری آموزشی 87 ---

اخبار و مقالات علمی آموزشی

آغاز دور دوم ثبت‌نام کنکور از 30 بهمن

ایسنا: مشاور اجرایی سازمان سنجش کشور با بیان اینکه از روز 30 بهمن‌ تا سوم اسفند‌ ماه سال جاری مهلتی برای اصلاح اطلاعات و یا ثبت‌نام افرادی که نتوانسته‌اند در کنکور سراسری ثبت‌نام کنند، پیش بینی شده است، گفت: پیش‌بینی می‌شود با این مهلت 80 هزار نفر به تعداد ثبت‌نام کنندگان کنکور افزوده شود.

حسین توکلی در مراسم تجلیل از ستارگان و دانش‌آموزان نخبه آموزش و پرورش اردبیل با بیان اینکه در مرحله اول ثبت‌نام کنکورسراسری سال آینده 967 هزار و 140 نفر ثبت‌نام کرده‌اند، درخصوص زمان توزیع‌ کارت‌های ورود به جلسه‌ کنکور سراسری سال 91، گفت: کارت‌های ورود به جلسه طی روزهای هشتم، نهم و دهم تیرماه سال آینده توزیع می‌شود.

وی همچنین با یادآوری اینکه کارنامه‌ آزمون سراسری سال 91،‌ روز 15 مرداد‌ماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد، افزود: روزهای 17 تا 23 مرداد‌ماه انتخاب رشته داوطلبان انجام می‌گیرد.

توکلی با بیان اینکه نتایج نهایی کنکور سراسری در نیمه‌ دوم شهریورماه سال آینده اعلام می‌شود، افزود: 70 درصد موفقیت در کنکور در گرو داشتن بارعلمی و دانش بوده و 30 درصد نیز آمادگی در روز کنکور است.

وی با اشاره به این‌که شرکت‌کنندگان در کنکور سراسری در دروس زبان انگلیسی و عربی ضعیف هستند، افزود: باید دانش‌آموزان در جهت تقویت این دروس تلاش بیشتری کنند. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد