--- خبری آموزشی 87 ---

اخبار و مقالات علمی آموزشی

--- خبری آموزشی 87 ---

اخبار و مقالات علمی آموزشی

20 نوع وام در اختیار دانشجویان قرار می گیرد


رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت با اشاره به رشد 10 درصد اعتبارات بودجه صندوق رفاه نسبت به سال گذشته گفت: در حال حاضر 20 نوع وام در اختیار دانشجویان قرار می گیرد و تلاش بر این است تا اعطای وام نسبت به گذشته ارتقا یابد.

به گزارش مهر، دکتر فرهاد جعفری با تاکید بر اینکه تمام وام های صندوق رفاه دانشجویان بدون کارمزد است، افزود: دانشجویان می توانند پس از اتمام تحصیل، طی 48 قسط، تسهیلات خود را بازگردانند و اقساط را پرداخت کنند.

جعفری یادآور شد: در حال حاضر دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی در تهران 5 میلیون تومان و در 6 شهر بزرگ کشور 4 میلیون و 500 هزار تومان و در سایر شهرها 3 میلیون تومان ودیعه مسکن دریافت می‌کنند.

وی وام خرید کالا را یکی دیگر از تسهیلات صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت برشمرد و گفت: دانشجویان از طریق فروشگاه الکترونیکی که در سایت صندوق قرار دارد، می توانند 60 نوع کالای آموزشی و پزشکی را خریداری کنند که قیمت آنها نسبت به بازار ارزان تر است.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: سقف در نظر گرفته شده برای این نوع وام، 400 هزار تومان برای دانشجویان مقاطع تخصصی و دکتری تخصصی (Ph.D) و دانشجویان سایر مقاطع 100 هزار تومان است

نظرات 2 + ارسال نظر
bakhtiarzade شنبه 19 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 13:19 http://chemistzohre.blogfa.com

سلام همکلاسی.....داشتم وبگردی میکردم که یهو وبلاگتونودیدم.. دستت درد نکنه وخسته نباشی. اینم وبلاگ منه...دوست داشتی سر بزن
الان چیکار میکنی؟

نیلوفر چهارشنبه 23 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 23:41 http://www.blueboat.blogsky.com

omidvaram vaghean hamintor bashe

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد