--- خبری آموزشی 87 ---

اخبار و مقالات علمی آموزشی

--- خبری آموزشی 87 ---

اخبار و مقالات علمی آموزشی

زمان ثبت نام دانشگاه ارومیه

دانشگاه ارومیه با توجه به میزبانی دو رویداد مهم علمی و فرهنگی ، و به منظور استقبال شایسته از دانشجویان جدید الورود، ثبت نام ورودی های جدید را به دهه سوم شهریورماه موکول کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه ارومیه، برگزاری کنفرانس فیزیک ایران از تاریخ سیزدهم لغایت هفدهم شهریورماه و بلافاصله گردهمایی معاونین دانشجویی و فرهنگی دانشگاه های سراسر کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه موجب شد تا این دانشگاه برخلاف رویه معمول دیگر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور از 21 شهریور ماه پذیرایی از دانشجویان جدید الورود را آغاز نماید.

مدیر کل امور آموزشی دانشگاه ارومیه در همین رابطه گفت: به منظور استقبال شایسته از دانشجویان جدید الورود در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد، این مجموعه ی بزرگ آموزش عالی تصمیم گرفت ثبت نام از این عزیزان را به دهه سوم شهریورماه موکول نماید و این موضوع البته مغایرتی با شروع کلاس ها و حذف و اضافه دانشجویان سالهای بالاتر نخواهد داشت.

دکتر پیر محمدی افزود: روزهای 21، 22 و 23 شهریورماه پذیرای ثبت نام از دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد خواهیم بود و از 26 شهریور لغایت 30 ام همین ماه، ثبت نام از دانشجویان مقطع کارشناسی را به انجام خواهیم رساند.

پیر محمدی خاطر نشان کرد که دانشجویان جدید الورود به منظور اطلاع از زمان دقیق ثبت نام به جدول تفکیکی رشته های تحصیلی در وب سایت دانشگاه ارومیه مراجعه نمایند .

وی گفت: به تمامی دانشجویان جدید الورود در دو مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد خوابگاه خود گردان تعلق می گیرد و بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته در ستاد استقبال ، تمهیدات مناسبی برای اسکان موقت، ایاب و ذهاب بموقع و تغذیه مناسب دانشجویان پیش بینی شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد