--- خبری آموزشی 87 ---

اخبار و مقالات علمی آموزشی

--- خبری آموزشی 87 ---

اخبار و مقالات علمی آموزشی

افزایش قیمت کتب درسی در سال تحصیلی جدید

رییس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی آموزش و پرورش از توزیع کتاب‌های درسی سال تحصیلی 90-91 از نیمه دوم شهریورماه خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محی‌الدین بهرام محمدیان در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: براساس زمانبندی، توزیع کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید از 15 شهریورماه90 آغاز می‌شود و بر این اساس کتاب‌های درسی مقطع ابتدایی، هنرستان‌ها و مراکز فنی و حرفه‌ای‌ها از طریق مدارس و هنرستان‌ها توزیع می‌شود.

وی افزود: کتاب‌های درسی مقاطع راهنمایی و دبیرستان نیز ازطریق کتابفروشی‌هایی که آموزش و پرورش به آنها مجوزمی‌دهد توزیع خواهد شد.

معاون پژوهشی وزیر آموزش و پرورش با اشاره به افزایش قیمت کتاب‌های درسی درسال تحصیلی جدید نیز، گفت: هر ساله با توجه به افزایش قیمت کاغذ و همچنین دستمزدها قیمت کتاب‌ها اندکی افزایش می‌یابد و امسال نیز این افزایش قیمت به تناسب افزایش دستمزدها وجود دارد، اما نسبت به سال گذشته قیمت کتاب‌ها افزایش چندانی نیافته است.

محمدیان تصریح کرد: قیمت کتاب‌های درسی در سال جاری همچون سال‌های گذشته، همان قیمت پشت جلد کتاب‌ها خواهد بود.

وی در خصوص آموزش دفاع شخصی در مدارس نیز خاطرنشان کرد: از حدود دوسال پیش آموزش دفاع شخصی به عنوان یک واحد درسی اجباری بین دانش‌آموزان راهنمایی و دبیرستان آغاز شده و امسال نیز این درس در این دو مقطع ارائه می‌شود. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد