--- خبری آموزشی 87 ---

اخبار و مقالات علمی آموزشی

--- خبری آموزشی 87 ---

اخبار و مقالات علمی آموزشی

ورزش ژیمناستیک در مقطع تحصیلی دوم ابتدایی اجباری شد

رئیس انجمن ژیمناستیک مدارس کشور گفت: بعد از 75 سال قدمت ورزش ژیمناستیک در ایران در سال جاری این ورزش به صورت ورزش پایه در مقطع تحصیلی دوم ابتدایی اجباری شده و با این اقدام به ورزش ژیمناستیک کشور کمک خواهد شد.

به گزارش ایسنا، اسماعیل آقایی در حاشیه برگزاری بیست و نهمین دوره مسابقات سراسری دانش آموزان پسر در اردبیل در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با اجباری شدن ورزش ژیمناستیک در دوم ابتدایی، آینده ایران درخشان خواهد بود.

وی تصریح کرد: بعد از 75 سال قدمت ورزش ژیمناستیک در ایران در سال جاری این ورزش به صورت ورزش پایه در مقطع تحصیلی دوم ابتدایی اجباری شده و با این اقدام به ورزش ژیمناستیک کشور کمک خواهد شد.

آقایی گفت: 4 سال پیش در مقاطع دوم ابتدایی 14 تیم وجود داشت که در حال حاضر این رقم به 23 تیم رسیده است.

وی ادامه داد: مدارس بهترین مکان برای استعدادیابی بوده و با اجباری شدن این رشته ورزشی در مدارس، دانش آموزان مستعد در این رشته شناسایی و در حد قهرمانی ورزش می‌کنند که به پیشرفت ورزش ملی و قهرمانی این رشته کمک شایانی خواهد شد.

وی به برنامه‌های انجمن ژیمناستیک کشور اشاره کرد و مهمترین اولویت سال جاری انجمن ژیمناستیک را حضور در بازی‌ها، مسابقات جهانی و آسیایی عنوان کرد و افزود: دو هفته دیگر حدود دو برابر سهمیه‌ای را که فدراسیون ژیمناستیک اعلام کرده انتخاب و به مسابقات اعزام می‌کنیم تا این رشته ورزشی را به جایی که شان ژیمناستیک ایران است برسانیم.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد