--- خبری آموزشی 87 ---

اخبار و مقالات علمی آموزشی

--- خبری آموزشی 87 ---

اخبار و مقالات علمی آموزشی

زمان توزیع کارت کنکور۹۰

معاون سازمان سنجش آموزش گفت: کارت اینترنتی ورود به جلسه آزمون سراسری۹۰ از یکشنبه هفته آینده پنج تیر از طریق پایگاه این سازمان به نشانی www.sanjesh.org توزیع خواهد شد.

آقای طباطبایی در مصاحبه با واحد مرکزی خبر افزود: داوطلبان تا هشت تیر فرصت دارند با مراجعه به این سایت و وارد کردن اطلاعات داوطلبی پرینت (نسخه چاپی) کارت ورود به جلسه آزمون سراسری را تهیه کنند.

وی اضافه کرد: باجه هایی نیز از ششم تیر در سراسر کشور آماده برطرف کردن نقص های احتمالی و پاسخگویی به شبهات و پرسش های داوطلبان است.

معاون اجرایی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به این که صبح پنج شنبه نهم تیر آزمون داوطلبان گروه علوم ریاضی و فنی و عصر همان روز آزمون گروه هنر برگزار خواهد شد گفت: آزمون گروه علوم تجربی نیز صبح جمعه۱۰تیر و آزمون زبان های خارجی عصر جمعه برگزار خواهد شد.

آقای طباطبایی افزود: صبح شنبه۱۱تیر آزمون گروه علوم انسانی برگزار می شود.

وی اضافه کرد: برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن کارت شرکت در آزمون و اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامیست.

طباطبایی از کاهش۱۶۰هزار نفری داوطلبان کنکور۹۰خبر داد و گفت: کل جمعیت داوطلبان آزمون سراسری امسال یک میلیون۱۳۲هزار نفر است و آزمون نیز در۲۹۵شهرستان برگزار خواهد شد.

معاون اجرایی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: گروه علوم تجربی با۴۴۰هزار داوطلب بیشترین جمعیت داوطلبان را به خود اختصاص داده است وگروه آزمایشی علوم انسانی با ۳۷۵هزار داوطلب نیز در مکان دوم جمعیتی این رقابت علمی قرار دارد.

آقای طباطبایی تصریح کرد: گروه های ریاضی و فنی با۲۸۲هزار داوطلب، هنر۲۰هزار داوطلب و زبان های خارجی با۱۴هزار داوطلب در مکان های بعدی قرار دارند.

نتایج اولیه آزمون سراسری نیمه اول مرداد و نتایج نهایی نیز نیمه دوم شهریور اعلام خواهد شد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد