--- خبری آموزشی 87 ---

اخبار و مقالات علمی آموزشی

--- خبری آموزشی 87 ---

اخبار و مقالات علمی آموزشی

امکان ادامه تحصیل معلمان ابتدایی فراهم شد

فارس: وزیر آموزش و پرورش از فراهم شدن امکان ادامه تحصیل معلمان ابتدایی در مقاطع "کاردانی پیوسته " و "کارشناسی ناپیوسته " پس از اجرای طرح تعطیلی پنج‌شنبه‌ها خبر داد.

حمید‌رضا حاجی‌بابایی در خصوص برنامه‌های وزارت آموزش و پرورش برای ادامه تحصیل معلمان ابتدایی پس از تعطیلی روزهای پنجشنبه اظهار داشت: با اجرای طرح تعطیلی دبستان‌ها در روزهای پنجشنبه کارها را منظم کرده‌ایم چرا که تاکنون بسیاری از برنامه‌ها از جمله کلاس‌های ضمن خدمت معلمان در روزهای پنجشنبه و جمعه تشکیل می‌شد و معلمان نمی‌توانستند در کلاس‌های درس حاضر شوند.

وی افزود: در حال حاضر نیز با اجرای طرح تعطیلی پنج‌شنبه‌ها، برای معلمان دیپلمه که تعداد اندکی هستند و خواهان دریافت مدرک کاردانی هستند و یا معلمان دارای مدرک کاردانی که تصمیم به ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی را دارند، این امکان فراهم شده است.

حاجی‌بابایی ادامه داد: با تشکیل "دانشگاه جامع فرهنگیان " به سمتی حرکت می‌کنیم که برنامه‌های این دانشگاه را با برنامه‌های آموزش و پرورش هماهنگ کنیم و کلاس‌های آنها را در روزهای پنجشنبه و جمعه تشکیل دهیم یا ترم‌های تابستانی داشته باشیم.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به فراهم شدن امکان شرکت معلمان در آزمون‌های سراسری در سال گذشته خاطرنشان کرد: امسال نیز شرکت در آزمون‌های سراسری را برای فرهنگیان آزاد گذاشته‌ایم و عمدتاً در رابطه با آزمون‌های «کاردانی پیوسته» و «کارشناسی ناپیوسته» متمرکز شده‌ایم تا فرهنگیان ادامه تحصیل دهند. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد