--- خبری آموزشی 87 ---

اخبار و مقالات علمی آموزشی

--- خبری آموزشی 87 ---

اخبار و مقالات علمی آموزشی

مهلتی مجدد برای ثبت‌نام در کنکور

ایسنا: مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز مهلت مجدد ثبت‌نام در کنکور90 از روز دوشنبه 25 بهمن ماه خبر داد.

دکتر حسین توکلی با بیان اینکه در حال حاضر در آزمون سراسری 90 حدود 948هزار نفر ثبت‌نام کرده‌اند، اظهارکرد: همچنین ویرایش اطلاعات همزمان با مهلت مجدد ثبت‌نام از 25 بهمن ماه آغاز می‌شود.

وی با اشاره به آن دسته از داوطلبانی که در مهلت مقرر ثبت‌نام که از 16آذر ماه آغاز شده بود، نسبت به ثبت‌نام خود اقدام نکرده‌اند، اظهارکرد: این دسته از داوطلبان می‌توانند تا دوم اسفند ماه با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

توکلی افزود: همچنین داوطلبان می‌توانند به منظور اطمینان از اطلاعات ثبت‌نامی خود به سیستم ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی تا دوم اسفند ماه به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند و پس از مشاهده اطلاعات ثبت‌نامی در صورت لزوم نسبت به ویرایش اطلاعات بر اساس دستورالعمل مندرج در سایت اقدام کنند.

وی با اشاره به داوطلبانی که موفق به اعلام علاقمندی به دانشگاه پیام نور و مؤسسات غیرانتفاعی نشده‌اند و همچنین علاقه‌مندی به شرکت در گروه‌های آزمایشی هنر یا زبان‌های خارجی را اعلام نکرده‌اند، گفت: این افراد می‌توانند در مهلت‌های اعلام شده به سایت سازمان مراجعه و با توجه به دستورالعمل مربوطه حسب مورد اقدام به ثبت‌نام یا اعلام علاقه‌مندی به دانشگاه پیام نور و مؤسسات غیرانتفاعی و همچنین گروه آزمایشی هنر یا زبان‌های خارجی کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد