--- خبری آموزشی 87 ---

اخبار و مقالات علمی آموزشی

--- خبری آموزشی 87 ---

اخبار و مقالات علمی آموزشی

تقویم امتحانی دانشگاه‌های تهران

سال تحصیلی جدید دانشگاه‌ها طبق روال سال‌های گذشته در اواخر هفته شهریور آغاز شد و از امروز فصل امتحانات دانشجویی در این دانشگاه‌ها آغاز می شود.

به گزارش ایسنا، امتحانات دانشجویان دانشگاه‌های پایتخت از جمله دانشگاه‌های علم و صنعت، امیرکبیر، شریف، شهید بهشتی، علامه طباطبایی، الزهرا(س)، خواجه نصیرالدین طوسی و ... از امروز آغاز و تا اواخر دی ماه و در برخی دانشگاه‌ها تا هفته اول بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

دانشگاه علم و صنعت

براساس این گزارش، کلاسهای دانشجویان دانشگاه علم و صنعت چهارشنبه 15 دی ماه تمام‌ ‌شده و از امروز شنبه 18 الی چهارشنبه 22 دی ماه امتحانات آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌ها و از روز شنبه 25 دی الی پنجشنبه 7 بهمن ماه امتحانات پایان نیم سال اول این دانشگاه برگزار خواهند شد.

دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی

امتحانات این دانشگاه از تاریخ 20 دی ماه آغاز و تا دوشنبه 4 بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

دانشگاه تهران

تاریخ پایان کلاسهای نیمسال اول دانشگاه تهران نیز 23دی ماه اعلام شده و امتحانات از 25همین ماه آغاز و تا 7بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

همچنین ثبت نام نیمسال دوم سال تحصیلی 90-89 دانشگاه نیز 14 لغایت 16 دی است.

دانشگاه صنعتی شریف

پایان کلاس‌های دانشگاه صنعتی شریف نیز روز یکشنبه 12 دی و امتحانات پایان ترم دانشجویان دانشگاه هم از امروز شنبه 18 دی لغایت شنبه 2 بهمن ماه برگزار خواهد شد.

دانشگاه شهید بهشتی

کلاسهای درس این دانشگاه در تاریخ 15 دی ماه به کار خود پایان داده‌اند و امتحانات دانشجویان از امروز تا 29 دی ماه برگزار می‌شوند.

دانشگاه الزهرا (س)

کلاسهای این دانشگاه 16 دی ماه به کار خود پایان داده و امتحانات از امروز آغاز می‌شوند، به طوریکه امتحانات دروس عمومی دانشجویان از امروز الی 20 دی ماه و امتحانات دروس تخصصی از 21 الی 30 دی ماه برگزار می‌شود.

دانشگاه تربیت مدرس

کلاسهای این دانشگاه در تاریخ 23 دی ماه پایان می‌یابد و امتحانات دروس مدرسی از تاریخ 25 الی 29 دی و امتحانات دروس تخصصی از 2 الی 12 بهمن ماه برگزار خواهد شد.

دانشگاه امیرکبیر

کلاسهای درس دانشجویان دانشگاه صنعتی امیر کبیر روز پنجشنبه 2دی ماه پایان یافته و فرجه و هفته برگزاری کلاسهای جبرانی از روز شنبه 4دی ماه آغاز و تا پنجشنبه 9 دی ماه ادامه داشت.

بر اساس این گزارش، امتحانات دانشجویی دانشگاه از روز شنبه 11 دی ماه آغاز شده و تا روز پنجشنبه 23 همین ماه ادامه دارد.

دانشگاه علامه طباطبایی

امتحانات دانشجویان این دانشگاه از امروز آغاز شده و تا 29 دی ماه ادامه خواهد داشت.

بر اساس این گزارش، ثبت‌نام نیم‌سال دوم سال تحصیلی 90-89 دانشگاه از بهمن ماه و پس از اتمام امتحانات آغاز و تا خرداد ماه سال آینده ادامه خواهد داشت.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد