--- خبری آموزشی 87 ---

اخبار و مقالات علمی آموزشی

--- خبری آموزشی 87 ---

اخبار و مقالات علمی آموزشی

جزییات آزمون دوره‌های فراگیر دانشگاه پیام نور 19 دی منتشر می‌شود

اطلاعیه‌ سازمان سنجش کشور درباره شرایط و ضوابط، تاریخ و نحوه ثبت نام در آزمون دوره‌های فراگیر کارشناسی ناپیوسته (کاردانی به کارشناسی) و کارشناسی ارشد سال 1390 دانشگاه پیام نور 19 دی ماه منتشر می‌شود.

به گزارش سرویس «صنفی آموزشی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، داوطلبان متقاضی ثبت نام در آزمون دوره‌های فراگیر کارشناسی ناپیوسته (کاردانی به کارشناسی) و کارشناسی ارشد سال 1390 دانشگاه پیام نور می‌توانند اطلاعیه مربوطه را از ساعت 14 روز یکشنبه (19 دی)، بر روی سایت سازمان سنجش کشور به نشانی www.sanjesh.org مشاهده کنند.

باید افزود: این اطلاعیه همچنین در نشریه پیک سنجش روزهای دوشنبه، 20 و 27 دی ماه نیز منتشر می‌شود و داوطلبان علاقمند به ثبت نام و شرکت در این آزمون، باید با مطالعه اطلاعیه یادشده و در صورت واجد شرایط بودن، برای ثبت نام اقدام کنند.

بر اساس این گزارش، ثبت نام برای شرکت در آزمون از طریق شبکه اینترنت این سازمان و از روز یکشنبه، 26 دی آغاز و در روز شنبه، 12 بهمن پایان می‌پذیرد.

بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده، آزمون دوره‌های فراگیر کارشناسی ناپیوسته (کارانی به کارشناسی) و کارشناسی ارشد سال 1390 دانشگاه پیام نور در بعدازظهر روز جمعه، سی‌ام اردیبهشت برگزار می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد