--- خبری آموزشی 87 ---

اخبار و مقالات علمی آموزشی

--- خبری آموزشی 87 ---

اخبار و مقالات علمی آموزشی

نظام‌آموزشی تغییر کرد؛ 6 سال ابتدایی، 3 سال راهنمایی و...

وزیر آموزش و پرورش با تاکید براینکه تغییر نظام آموزشی به شش ــ سه ــ سه(شش سال ابتدایی، سه سال راهنمایی و سه سال دبیرستان) به تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی رسیده است، گفت: احتمال تغییر نظام آموزشی به 4 دوره 3 ساله در 5 سال آینده که طی چند روز گذشته مطرح شده بود، تکذیب می شود.

حمیدرضا حاجی بابایی در گفت وگو با ایلنا،گفت: در چند روز اخیر بر خی رسانه‌ها از احتمال تغییر نظام آموزشی به 4 دوره 3 ساله در 5 سال آینده خبردادند که از نظر ما کذب است و باید اعلام کنم نظام آموزشی مورد نظر بر اساس سند ملی آموزش و پرورش ، همان دوره 6 ، 3 ،3 است نه چیز دیگری که مطرح شده است.

وی در رابطه با زمان اجرای این طرح گفت: هنوز زمان اجرای این طرح ابلاغ نشده است، اما از زمانی که اجرای این تغییر ابلاغ شود، تغییر نظام آموزشی اجرا می‌شود، اما پیش‌بینی ما این است که این تغییر از مهر ماه سال تحصیلی آینده در مدارس کشور اجرایی شود.

حاجی بابایی تاکید کرد: هم اکنون کتاب‌های اول و ششم ابتدایی آماده چاپ است واستخدام نیروهای جدید از طریق آزمون در دوره ابتدایی در واقع به نوعی آماده‌سازی برای اجرای تغییر نظام آموزشی کشور بوده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد