--- خبری آموزشی 87 ---

اخبار و مقالات علمی آموزشی

--- خبری آموزشی 87 ---

اخبار و مقالات علمی آموزشی

تاریخ امتحانات دانش آموزان تهرانی تغییر نمی‌کند

قائم مقام رییس سازمان آموزش و پرورش شهر تهران گفت: علی‌رغم تعطیلی مدارس شهر تهران بدلیل آلودگی هوا، تقویم امتحانی دانش‌آموزان شهر تهران تغییر نمی‌کند و این برنامه کماکان به قوت خود باقی است.

اکبر حامدی در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: کلاس‌های تقویتی دانش‌آموزان در مدارس تهران دایر است، لذا هیچ گونه نگرانی از عقب ماندن دانش آموزان از برنامه درسی وجود ندارد و دانش آموزان می‌توانند به صورت اختیاری از این کلاس‌ها بهره‌مند شود.

وی در پاسخ به این که با توجه به تعطیلات گذشته آیا بحث اضافه شدن 2 هفته‌ به سال تحصیلی اجرایی می‌شود، اظهار کرد: این بحث از سوی وزیر آموزش و پرورش آن هم در صورت تداوم تعطیلی مدارس شهر تهران عنوان شده بود، اما با توجه به اینکه در حال حاضر مدارس به فعالیت خود ادامه می‌دهند و تقویم آموزش همچنان برقرار است، درباره اجرایی شدن این مساله، هنوز تصمیم قطعی اتخاذ نشده است.

قائم مقام رییس سازمان آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه امتحانات دانش‌آموزان تهرانی در تمامی مقاطع تحصیلی از 8 تا 23 دی ماه به صورت داخلی برگزار می‌شود، خاطر نشان کرد: تقویم امتحانی دانش‌آموزان شهر تهران هیچ تغییری نکرده و برنامه امتحانی کماکان به قوت خود باقی است.

حامدی پیش از این نیز گفته بود: دانش‌آموزان سوم دبیرستان در ترم اول تحصیلی هیچ امتحانی به صورت درس نهایی نخواهند داشت و تمام امتحانات آن‌ها به صورت داخلی برگزار می‌شود، اما برای دانش‌آموزان پیش دانشگاهی بر اساس برنامه‌ای که اعلام خواهد شد، برخی از دروس به صورت نهایی برگزار خواهد شد. 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد