--- خبری آموزشی 87 ---

اخبار و مقالات علمی آموزشی

--- خبری آموزشی 87 ---

اخبار و مقالات علمی آموزشی

سازمان سنجش: انتقال و میهمان شدن در ترم اول ممنوع است

معاون سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به آغاز ثبت‌نام آزمون دوره‌های مختلف دانشگاه جامع علمی کاربردی از روز یکشنبه 23 آبان ماه، گفت: آزمون برای کلیه گروه‌های آموزشی 17 دی ماه برگزار می‌شود.

دکتر حسین توکلی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به مهلت ثبت‌نام آزمون تا 30 آبان ماه از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org، گفت: هیچ دانشجویی مجاز نیست همزمان در دو رشته یا دو مقطع در موسسه‌های دولتی و یا غیردولتی تحصیل کند.

وی با تاکید بر اینکه در صورت تخلف طبق آیین‌نامه انضباطی دانشجویان، با وی رفتار خواهد شد، اظهار کرد: در ترم اول تغییر رشته، انتقال، مرخصی تحصیلی و میهمان شدن مجاز نیست.

توکلی افزود: کارکنان مراکز آموزشی علمی کاربردی اعم از رسمی، پیمانی، قراردادی، شرکتی، قرارداد پاره وقت، مشاوره و یا سایر موارد مشابه مجاز نیستند کد رشته‌های مربوط به مرکز آموزشی را که در آن خدمت می‏کنند انتخاب کنند و چنانچه این موضوع رعایت نشود و در آن مرکز آموزشی قبول شود، قبولی آنان «کان لم یکن» تلقی خواهد شد و به هیچ‏وجه نمی‏توانند متقاضی تحصیل در آن کد رشته محل یا کد رشته محل‏های دیگر شوند.

وی با بیان اینکه سقف سنوات تحصیل در دوره کاردانی حداکثر 3 سال است، تصریح کرد: دانشجویانی که طی این مدت موفق به اتمام دوره تحصیل نشوند، معافیت تحصیلی آنها ملغی شده و شرایط ادامه تحصیل را از دست خواهند داد.

توکلی گفت: داوطلبان می‌توانند از 7 تا 9 آذر ماه جهت مشاهده یا ویرایش اطلاعات به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد