--- خبری آموزشی 87 ---

اخبار و مقالات علمی آموزشی

--- خبری آموزشی 87 ---

اخبار و مقالات علمی آموزشی

مهلت ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد معادل تا پنجشنبه

معاون سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به مهلت ثبت‌نام در آزمون کارشناسی ارشد معادل تا20 آبان ماه، از برگزاری آزمون در9 دی ماه در 5 گروه آزمایشی فقط در شهرستان تهران خبر داد.

دکتر حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به ثبت‌نام دراین آزمون از طریق سایت سازمان سنجش به نشانیwww.sanjesh.org ، گفت: پرداخت هزینه ثبت‌نام فقط به صورت اینترنتی است و متقاضیان باید به وسیله کارت‌های عضو شتاب که پرداخت اینترنتی آنها فعال است از طریق سیستم فروش کارت اعتباری سازمان سنجش مبلغ 15 هزار تومان را بپردازند.

وی با بیان اینکه در راستای برنامه ارتقاء علمی و هموارکردن زمینه ادامه تحصیل فارغ‌التحصیلان دارای مدرک معادل کارشناسی ارشد، سومین و آخرین دوره از سه نوبت برگزاری آزمون دارندگان مدرک معادل کارشناسی ارشد 89 برگزار می‌شود، اظهارکرد: این آزمون آخرین دوره از آزمون معادل کارشناسی ارشد محسوب ‌شده و در سالهای آتی آزمون مشابه برگزار نخواهد شد.

توکلی با تاکید بر اینکه شرکت و موفقیت در این آزمون به منزله حذف کلمه معادل از مدرک تحصیلی داوطلبان نخواهد بود، خاطرنشان کرد: ثبت‌نام فقط وقتی تکمیل می‌شود که در مراحل ثبت‌نام شماره رهگیری 12 رقمی دریافت کنند.

نظرات 2 + ارسال نظر

سلام دوست عزیز امیدوارم همیشه شاد و موفق باشید
@ فقط با ثبت لینک خود در ویدیاباکس وبلاگ خود را به میلیون ها کاربر ایرانی اینترنت معرفی کنید
@ ویدیاباکس یکی از قدرتمندترین لینک باکس هاست که به دلیل استفاده از رنگ های چشمگیر هر بیننده ای را جذب خود می کند.
@ یکی از ویژگی های برجسته ویداباکس که آن را از دیگر لینک باکس ها متمایز کرده است امکان اضافه کردن توضیحات اضافی به لینک هاست که صاحبان لینک ها را قادر می سازد تا با اضافه کردن توضیحات جذاب بینندگان را به وبلاگ خود هدایت کنند
@ ویدیاباکس لینک شما را مستقیما در وبلاگ های عضو قرار می دهد و آدرسارجاع آدرس شما می باشد بنابراین به طور خودکار در یک لحظه با هزاران وبلاگ ایرانی با رنکینگ ها مختلف تبادل لین انجام می دهید
@ + امکانات ویژه در آینده نزدیک +

سیامک شنبه 22 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 07:16 http://sbzm2.blogfa.com

سلام
بسیار سپازگزارم که وبلاگ بنده ی حقیر را تبلیغ میکنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد