--- خبری آموزشی 87 ---

اخبار و مقالات علمی آموزشی

--- خبری آموزشی 87 ---

اخبار و مقالات علمی آموزشی

زمان ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد و کنکور

معاون سازمان سنجش آموزش کشور از برگزاری آزمون کارشناسی ارشد در 27 بهمن ماه و کنکور سراسری از نهم تیرماه خبر داد.

دکتر ابراهیم خدایی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به آغاز ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد سال 90 از نهم آبان ماه، گفت: ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد تا 16 آبان ماه سال جاری ادامه دارد و این آزمون نیز در طی روزهای 27، 28 و 29 بهمن ماه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به آغاز ثبت‌نام کنکور سراسری سال 1390 از 16 تا 28 آذرماه سال جاری، گفت: کنکور سراسری در طی روزهای 9، 10 و 11 تیرماه سال آینده برگزار می‌شود.

خدایی با بیان اینکه ثبت‌نام آزمون کارشناسی فراگیر دانشگاه پیام نور از هشتم تا 15 دی ماه سال جاری انجام می شود، اظهار کرد: آزمون دوره‌های مختلف فراگیر دانشگاه پیام نور در طی روزهای 29 و 30 اردیبهشت ماه سال 90 برگزار خواهد شد.

وی افزود: همچنین ثبت‌نام آزمون دوره‌های کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور از 21 تا 26 دی ماه 89 انجام می‌شود.

معاون سازمان سنجش از آغاز ثبت‌نام آزمون کارشناسی ناپیوسته سال 90 از سوم اسفند ماه سال جاری خبر داد و افزود: ثبت‌نام این آزمون تا 9 اسفند ماه ادامه دارد و آزمون مذکور در روز ششم مرداد ماه سال آینده برگزار خواهد شد.

خدایی در خاتمه با اشاره به ثبت‌نام آزمون دارندگان مدارک معادل کارشناسی ارشد از 16 تا 20 آبان ماه، گفت:‌ این دوره آخرین برگزاری این آزمون است که در نهم دی ماه سال جاری برگزار می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد