--- خبری آموزشی 87 ---

اخبار و مقالات علمی آموزشی

--- خبری آموزشی 87 ---

اخبار و مقالات علمی آموزشی

ارائه وام 200 هزار تومانی به دانشجویان

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت از ارائه تسهیلات برای خرید اینترنتی کالاهای کمک آموزشی برای دانشجویان علوم پزشکی خبر داد و گفت: 200 هزار تومان وام خرید کالا به دانشجویان اختصاص می یابد.

دکتر فرهاد جعفری در گفتگو با مهر افزود: وام خرید کالا که کالاهای کمک آموزشی حاضر در فروشگاه الکترونیکی صندوق رفاه دانشجویان را شامل می شود از 100 هزار تومان در سال گذشته به 200 هزار تومان افزایش یافت.

وی اضافه کرد: وام خرید کالا برای دانشجویان کاردانی، کارشناسی ناپیوسته، کارشناسی ارشد و مقاطع تخصصی و Ph.D یکبار در زمان تحصیل ارائه می شود و دانشجویان کارشناسی پیوسته دو بار و دانشجویان دکتری حرفه ای سه بار می توانند از این وام استفاده کنند.

جعفری خاطرنشان کرد: سال گذشته 50 درصد از مجموع دانشگاهها از تسهیلات خرید کالا در فروشگاه الکترونیکی استفاده کردند و با توجه به تسهیلاتی از جمله تسهیل در بازپرداخت، اطلاع رسانی به کمک پیامک و تسهیل خرید وسایل کمک آموزشی درنظر گرفته است، پیش بینی می شود که از فروشگاه الکترونیکی بیش از گذشته استفاده شود.

وی افزود: در حال حاضر 45 رقم کالا در فروشگاه الکترونیکی برای دانشجویان علوم پزشکی در نظر گرفته شده است که می توانند با ورود به سایت صندوق رفاه این کالاها را انتخاب کرده و سفارش خرید را ثبت کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد