--- خبری آموزشی 87 ---

اخبار و مقالات علمی آموزشی

--- خبری آموزشی 87 ---

اخبار و مقالات علمی آموزشی

مهلت ثبت‌نام دوره‌های غیرحضوری دانشگاه علمی کاربردی تاشنبه 3 مهر

مهلت ثبت نام در دوره های کاردانی پودمانی غیرحضوری دانشگاه جامع علمی کاربردی تا روز شنبه سوم مهر ماه تمدید شد.

به گزارش سرویس صنفی آموزشی ایسنا، دکتر علی صدر مدیر آزمون، آموزش‌های خاص و غیرحضوری دانشگاه جامع علمی کاربردی با اعلام این خبر افزود: متقاضیان جدید ثبت‌نام در دوره کاردانی علمی کاربردی پودمانی غیرحضوری مدیریت خانواده و همچنین دانشجویان دوره‌های قبل ، می‌بایست در زمان مقرر با مراجعه به دفاتر پستی سراسر کشور نسبت به تهیه کارت اعتباری و دفترچه راهنمای ثبت‌نام اقدام و با مراجعه به سامانه ثبت‌نام اینترنتی دوره کاردانی پودمانی غیرحضوری مدیریت خانواده به آدرسhttp://reg.uast.ac.ir  نسبت به ثبت ‌نام خود اقدام نمایند.

وی اظهار کرد: تنها شرط پذیرش در این دوره داشتن مدرک دیپلم دوره متوسطه بوده و هیچ‌گونه شرط دیگری از جمله معدل، جنسیت و سن وجود ندارد، همچنین این دوره فاقد معافیت تحصیلی است.

صدر در خاتمه گفت: شهریه ثبت‌نام در هر یک از پودمان های آموزشی این دوره برای ورودی های نیمسال اول تحصیلی 82-1381 تا قبل از نیمسال اول تحصیلی 88-1387 مبلغ سیصدهزار ریال بوده و شهریه هریک از پودمان های آموزشی این دوره برای ورودی های نیمسال اول تحصیلی 88-1387 به بعد مبلغ سیصدوسی هزار ریال می باشد .

نظرات 1 + ارسال نظر
MyTheme پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 21:03 http://www.mytheme.ir

سلام دوست عزیز
وب سایت MyTheme.ir (قالب من) گرافیک منحصر بفرد و بسیار جذابی برای قالب های رایگان وبلاگ در همه موضوعات و زمینه ها ارائه داده. اگه می خوای وبلاگت جذابیت زیادی واسه بازدید کنندگان داشته باشه پیشنهاد می کنم حتما یه سر بزن قالب ها رو ببین و انتخاب کن. موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد