--- خبری آموزشی 87 ---

اخبار و مقالات علمی آموزشی

--- خبری آموزشی 87 ---

اخبار و مقالات علمی آموزشی

پرداخت هفت میلیارد تومان وام تحصیلی به دانشجویان پیام نور

مهر: معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه پیام نور کشور به خدمات رفاهی ارائه شده در این دانشگاه به دانشجویان اشاره کرد و گفت: در نیمسال اول سال جاری هفت میلیارد تومان وام تحصیلی به مراکز و واحدهای پیام نور اعطا می شود.

علیرضا دل افکار در حاشیه مراسم افتتاحیه المپیاد ورزشی پسران دانشگاه های پیام نور کشور در گفتگو با خبرنگار مهر در خرم آباد اظهار داشت: در حال حاضر در 330 مرکز و واحد دانشگاهی دانشگاه پیام نور توزیع غذا صورت می گیرد.

وی همچنین به حمایت های این دانشگاه از دانشجویان نخبه و برتر اشاره کرد و بیان داشت: در این راستا تسهیلات ویژه و تخفیف های شهریه به این دانشجویان داده می شود.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه پیام نور کشور یادآور شد: همچنین این دانشگاه به دانشجویان مخترع برای اعزام به کشورهای خارجی دو میلیون تومان کمک مالی پرداخت می کند و در صورتیکه اختراع این دانشجویان به تایید سازمان پژوهشهای علمی برسد یک میلیون تومان کمک بلاعوض به این دانشجویان صورت می گیرد.

دل افکار همچنین به سرانه دانشجویی دانشجویان پیام نور اشاره کرد و گفت: در حال حاضر به ازای هر دانشجو هشت هزار تومان سرانه فرهنگی، پنج هزار تومان سرانه ورزشی و 700 تومان سرانه مشاوره پرداخت می شود.

وی تصریح کرد: در مجموع 12 میلیارد تومان اعتبار در زمینه های مختلف فرهنگی، ورزشی و مشاوره برای دانشجویان این دانشگاه اختصاص می یابد.

نظرات 2 + ارسال نظر
MyTheme چهارشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 13:15 http://www.mytheme.ir

سلام دوست عزیز
وب سایت MyTheme.ir (قالب من) گرافیک منحصر بفرد و بسیار جذابی برای قالب های رایگان وبلاگ در همه موضوعات و زمینه ها ارائه داده. اگه می خوای وبلاگت جذابیت زیادی واسه بازدید کنندگان داشته باشه پیشنهاد می کنم حتما یه سر بزن قالب ها رو ببین و انتخاب کن. موفق باشی

دختر تهرونی (A) چهارشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 14:56 http://dokhtartehrooni.tk

سلام دوست جونم
خوبی؟
آره منم خوبم
وبلاگ قشنگی داری
منم یه وبلاگ دارم خوشحال میشم بیای و نظرت رو بگی
منتظرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد