--- خبری آموزشی 87 ---

اخبار و مقالات علمی آموزشی

--- خبری آموزشی 87 ---

اخبار و مقالات علمی آموزشی

ثبت‌نام آزمون پودمانی دانشگاه علمی کاربردی از فردا آغازمی‌شود

معاون سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز ثبت نام آزمون پودمانی دانشگاه جامع علمی کاربردی از فردا 21 شهریور ماه خبر داد.

دکتر ابراهیم خدایی در گفت‌وگو با خبرنگار صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به آغاز ثبت‌نام آزمون پودمانی دانشگاه جامع علمی کاربردی از فردا یکشنبه 21شهریور ماه، گفت:‌ داوطلبان می‌توانند تا روز 27 شهریور ماه نسبت به ثبت‌نام اینترنتی اقدام کنند.

وی در خصوص نحوه ثبت نام داوطلبان در این آزمون گفت: ثبت‌نام در این دوره به صورت یکی از دو روش اینترنتی و یا مراجعه به باجه‌های پستی انجام می‌شود.

خدایی با اشاره به روش ثبت نام اینترنتی گفت:‌ داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به پرینت دفترچه راهنما اقدام و نسبت به ارسال مدارک مورد نیاز اقدام کنند، همچنین داوطلبانی که تمایل دارند از طریق اینترنت ثبت نام کنند باید مبلغ 55 هزار ریال توسط کارت‌های اعتباری شتاب هزینه اینترنتی را پرداخت کنند.

وی افزود: داوطلبان می‌توانند برای دریافت کارت اعتباری از ساعت 8 صبح روز یکشنبه 21 شهریورماه به باجه‌های پستی مراجعه و کارت اعتباری ثبت نام را دریافت کنند.

خدایی با اشاره به نحوه گزینش در این دوره گفت: گزینش داوطلبان در این دوره بر اساس معدل کل دیپلم و صلاحیت‌های عمومی داوطلبان در سهمیه‌های آزاد، شاغل، ایثارگر و شاهد با توجه به ضوابط دانشگاه علمی کاربردی صورت می‌گیرد.

نظرات 1 + ارسال نظر
هادی شنبه 20 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 13:32 http://jahancafe.wex.ir


دنبال یه سایت توپ برای لینک کردن می گردی

اینجاس www.jahancafe.wex.ir

برو اول ببین بعد لینکش کن بعدش به من بگو لینکت کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد