--- خبری آموزشی 87 ---

اخبار و مقالات علمی آموزشی

--- خبری آموزشی 87 ---

اخبار و مقالات علمی آموزشی

مهلت انتخاب رشته آزمون کارشناسی ناپیوسته امشب پایان می‌یابد

معاون سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به اتمام مهلت انتخاب رشته آزمون کارشناسی ناپیوسته تا ساعت 24 امشب ( سه‌شنبه) به داوطلبان توصیه کرد تا در مهلت باقی‌مانده نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند تا در ساعات پایانی، شلوغی سایت مانع انتخاب رشته آنها نشود.

دکترحسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به مجاز شدن 238 هزار و760 نفر در آزمون کارشناسی ناپیوسته برای انتخاب رشته، گفت: در این آزمون حدود 389 هزار و 768 داوطلب در71 کد رشته امتحانی ثبت نام کرده بودند که 296 هزار و 639 نفر در سر جلسه آزمون حضور یافته و از این تعداد 238 هزار و760 نفر مجاز به انتخاب رشته شدند.

وی با بیان اینکه دفترچه راهنمای انتخاب رشته تا امروز در مراکز پستی شهرستان‌ها و در شهرستان‌های بزرگ در مناطق پستی توزیع می‌شود، تصریح کرد: به داوطلبان مجاز به انتخاب رشته توصیه می‌شود که ابتدا نسبت به مطالعه دفترچه راهنما اقدام کرده و کد رشته محلهای تحصیلی مربوطه در رشته امتحانی مجاز استخراج را به ترتیب علاقمندی انتخاب کنند.

توکلی افزود: مجازین باید ابتدا رشته‌های انتخابی خود را در فرم پیش نویس وارد و پس از اطمینان از صحت آن تا ساعت 24 امروز سه شنبه 9 شهریور ماه به سایت سازمان سنجش به نشانی‌ www.sanjesh.org مراجعه و با وارد کردن اطلاعات لازم نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته اقدام کنند.

معاون سازمان سنجش با اشاره به امکان انتخاب50 کد رشته محل برای مجازین این آزمون، تصریح کرد: پس از تایید نهایی رشته‌های انتخابی توسط داوطلب، شماره رمز 15 رقمی توسط سیستم به عنوان رسید در اختیار داوطلب قرار داده می‌شود، در غیر اینصورت انتخاب رشته آنها تکمیل نشده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد