--- خبری آموزشی 87 ---

اخبار و مقالات علمی آموزشی

--- خبری آموزشی 87 ---

اخبار و مقالات علمی آموزشی

طرح ضیافت اندیشه، ادغام معنویت با علم و مسائل تئوریک روز است

مدیرکل آموزشی دانشگاه ارومیه گفت: کیفیت آموزشی دروس ارائه شده در طرح ضیافت اندیشه از کیفیت بالایی نسبت به دروس آموزشی دانشگاه برخوردار است.

دکتر پیرمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار صنفی فرهنگی ایسنا، با اعلام این مطلب افزود: دانشجویان شرکت کننده در طرح ضیافت اندیشه معادل 6 واحد درسی را انتخاب می کنند که پس از اتمام طرح 4 واحد درسی در سیستم آموزشی آنها در دانشگاه ثبت می شود.

وی با اشاره به اینکه برگزاری طرح ضیافت اندیشه در سطح دانشگاه‌ها، ادغام معنویت با علم و مسائل تئوریک روز است، افزود: این طرح یک حرکت خوب و ارزشمندی است که سعی در ایجاد رابطه معنوی با دانشجویان دارد و امیدواریم که این طرح در آینده الگو قرارگیرد.

مدیرکل آموزشی دانشگاه ارومیه اظهارکرد: با توجه به اینکه تعداد ساعاتی که دانشجو در کلاس آموزشی حاضر می شود و وقت آزاد دانشجو نیز در این راستا زیاد است، محتوای مطالب آموزشی به مراتب غنی تر از مطالب کلاسیک دانشگاه می باشد.

پیرمحمدی با اشاره به اینکه زمان حضور در کلاسها در این طرح بیشتر از تعداد واحدهایی است که دانشجو اخذ می کند، افزود: در حالت کلی این طرح حالتی بین حوزه و دانشگاه است و توانسته فضای معنوی خاصی را در سطح دانشگاه ایجاد کند.

انتهای پیام

نظرات 1 + ارسال نظر
آوا دوشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 13:35 http://niki110.blogfa.com/

آز یاشا.. آزاد یاشا.. انسان یاشا..

شاد و پاینده باشی بزرگوار..
التماس دعا
یاحق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد