--- خبری آموزشی 87 ---

اخبار و مقالات علمی آموزشی

--- خبری آموزشی 87 ---

اخبار و مقالات علمی آموزشی

زمان برگزاری آزمون دستیاری89 نهایی شد

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام کرد: سی وهشتمین دوره آزمون دستیاری روز جمعه 29 بهمن برگزار می‌شود.

دکتر جبرائیل نسل سراجی در گفت‌وگو با خبرنگار صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با اشاره به جدول آزمونی پذیرش دستیار تخصصی پزشکی، گفت: کارت ورود به جلسه این آزمون طی روزهای 25 تا 28 بهمن ماه به صورت اینترنتی از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی www.sanjeshp.ir توزیع می‌شود.

وی در خصوص زمان ثبت‌نام آزمون سی‌ وهشتم دستیاری، اظهار کرد: هنوز زمان دقیق ثبت‌نام مشخص نیست.

معاون آموزشی وزارت بهداشت:

آزمون دستیاری بدون تغییر برگزار می‌شود

دکتر محمد علی محققی معاون آموزشی وزارت بهداشت نیز در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با تاکید بر اینکه این دوره از آزمون دستیاری بدون تغییر و همانند سال گذشته برگزار می‌شود، اظهارکرد: تحول در آزمون دستیاری یک سال به تاخیر افتاد.

وی افزود: آزمون امسال دستیاری عمدتا شبیه آزمون دوره گذشته برگزار می‌شود و فقط تفاوت آن با دوره قبل در این است که نرم‌افزارهای سطوح حفاظتی با حیطه وسیع‌تری لحاظ شده است.

محققی با اشاره به مصوبات شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت در خصوص تحولات آزمون دستیاری، تصریح کرد: در آنجا مقرر شد این تحول یک سال به تاخیر افتد و داوطلبان بر اساس سیستم قبلی پذیرش شوند، البته دبیرخانه برای بررسی نتایج برگزاری آزمون به شیوه جدید نمرات این دوره را بر اساس ملاک‌های در نظر گرفته شده تجزیه و تحلیل می‌کند تا از نتایج آن اطلاع یابد، ولی اجرای آن برای کلیه داوطلبان از دوره سی و نهم اجرا خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد