--- خبری آموزشی 87 ---

اخبار و مقالات علمی آموزشی

--- خبری آموزشی 87 ---

اخبار و مقالات علمی آموزشی

تخلف در اعمال سوابق تحصیلی کنکور سراسری 89

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: اعمال 15 درصد معدل به جای نمرات دروس در کنکور سراسری امسال را یک تخلف می دانیم به دلیل اینکه از قبل اعمال 15 درصد نمرات و ضریب آنها در دفترچه کنکور به داوطلبان اعلام شده بود.

علی عباسپور تهرانی فرد در گفتگو با مهر افزود: همیشه بین وزارت علوم و آموزش و پرورش در خصوص تأثیر 15 درصد نمرات دروس اختلاف وجود داشته و وزارت علوم عنوان می کرده که آموزش و پرورش فایل نمرات دروس دانش آموزان را به طور کامل به سازمان سنجش ارائه نمی دهد.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: از این رو آموزش و پرورش باید بتواند ظرف چند ماه آینده نسبت به ارتقاء سیستم خود برای جمع آوری نمرات دروس دبیرستان داوطلبان کنکور اقدام کند تا چنین مشکلی برای کنکور سال آینده به وجود نیاید.

سازمان سنجش در زمان ثبت نام داوطلبان کنکور اعلام کرده بود که امسال نمرات دروس را به جای معدل در کنکور به میزان 15 درصد محاسبه خواهد کرد و حتی دروس تاثیرگذار در کنکور نیز اعلام شده بود اما در نهایت معدل به جای این دروس محاسبه شد.

نظرات 2 + ارسال نظر
پارسیان تی ام سی پنج‌شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:58 http://parsian-tmc.com


درود بر شما دوست گرامی
بدینوسیله از شما دعوت می نمایم تا در سود حاصل از فروش محصولات پارسیان تی ام سی با ما سهیم باشید. پورسانت محصولات 10 تا 30 درصد قیمت محصولات می باشد. فرصت های ویژه سایت نیز بر سود شما خواهد افزود. در صورت تمایل از طریق لینک زیر اقدام نمایید:
http://www.parsian-tmc.com?rgm=81212136
با سپاس

سارا پنج‌شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 13:04 http://naghmeyeshadi.blogsky.com/1389/05/27/post-496/

با عضویت رایگان در این سایت به صورت ماهیانه حقوق دریافت کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد