--- خبری آموزشی 87 ---

اخبار و مقالات علمی آموزشی

--- خبری آموزشی 87 ---

اخبار و مقالات علمی آموزشی

امسال آخرین سال ثبت‌نام دانشگاه‌های علمی کاربردی و فنی حرفه ای

معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی خبرنگاران از آغاز ثبت نام پذیرش دانشجو در دو رشته "خبرنگاری" و "گرافیک" در مقطع کاردانی خبر داد.

ناهید نجاتی در گفت‌وگو با خبرنگار صنفی آموزشی ایسنا - منطقه خراسان، در خصوص پذیرش دانشجو در مقطع کاردانی رشته "خبرنگاری" و "گرافیک" بدون کنکور در این دانشگاه گفت: مهلت ثبت نام تا 15 شهریور جاری خواهد بود.

وی افزود: ظرفیت هر رشته در هر کلاس حدود 30 نفر است که این دانشجویان براساس معدل، رشته و میزان ظرفیت دانشگاه گزینش می‌شوند.

معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی خبرنگاران افزود: شروع کلاس ها از آغاز مهر ماه خواهد بود و شهریه مورد نظر برای هر رشته حدود 250 تا 300 هزار تومان است.

نجاتی در خصوص پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی در این دانشگاه، اظهار داشت: دفترچه‌های کارشناسی در آبان ماه توزیع می شود و دانشجویانی که مایل به شرکت در این آزمون هستند و شرایط لازم را دارند، می توانند از مقطع کاردانی انصراف داده و با تطابق درس ها در مقطع کارشناسی ادامه تحصیل دهند.

وی با اشاره به ادغام دانشگاه علمی کاربردی با دانشگاه فنی حرفه‌ای گفت: ممکن است دانشگاه علمی کاربردی با دانشگاه فنی حرفه‌ای ادغام شود و به صورت سازمان ملی مهارت درآید که این تنها برای بخشی از رشته‌هاست ولی این طرح هنوز تصویب نشده و یا ممکن است این طرح تبادل دانشگاه ها به صورت تبدیلی باشد.

معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی خبرنگاران خاطرنشان کرد: به احتمال زیاد سال جاری آخرین سال ثبت نام دانشگاه‌های علمی کاربردی و فنی حرفه‌ای خواهد بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد