--- خبری آموزشی 87 ---

اخبار و مقالات علمی آموزشی

--- خبری آموزشی 87 ---

اخبار و مقالات علمی آموزشی

حدود 84 درصد از مجازین انتخاب رشته کرده‌اند

معاون سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به اتمام مهلت انتخاب رشته کنکور 89 و  انتخاب رشته  825 هزار داوطلب مجاز در کنکور امسال گفت: حدود 84 درصد از مجازین انتخاب رشته کرده‌اند.

دکتر حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به بیشترین رشته‌های انتخابی در کنکور امسال، اظهار کرد: هر چند هنوز بررسی نهایی انجام نشده است ولی بر اساس نتایجی که تاکنون به دست آمده و تجربیات سنوات گذشته، اصولا بیشترین رشته‌های انتخابی در گروه ریاضی رشته مهندسی کامپیوتر، ‌مهندسی معماری، مهندسی صنایع و مهندسی عمران، در گروه آزمایشی علوم تجربی رشته پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و دامپزشکی و در گروه آزمایشی علوم انسانی رشته‌های حسابداری، ‌حقوق و روانشناسی می باشد.

وی با اشاره به استقبال مجازین از نرم‌افزار انتخاب رشته مجازی، گفت: حدود یک سوم از مجازین، به این نرم افزار برای انجام انتخاب رشته مجازی مراجعه کرده‌اند که خوشبختانه استقبال خوبی از این نرم افزار شده است.

معاون سازمان سنجش افزود: این نشان دهنده اعتماد داوطلبان به سازمان سنجش بوده است و میزان مراجعه مجازین نشان دهنده استقبال خوب آنها نسبت به سال گذشته می‌باشد.

توکلی در خاتمه از اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری در نیمه دوم شهریور ماه خبر داد.

نظرات 1 + ارسال نظر
اندیشه جمعه 22 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 14:00 http://www.fireball21.blogsky.com

بیوگرافی کریس رونالدو
اعجوبه ی پرتغالی در بین خانواده ای فقیر متولد شد.پدری کارگر و مادری عاشق امور منزل داشت.درکودکی بخاطر علاقه ی شدید به پاتریک کلایورت،با نام کلایورت نام برده می شد.کریس خودش در مورد علاقه اش به فوتبال در کودکی می گوید به قدری عاشق فوتبال بوده که اگر توپی رو هم در اختیار نداشته با در هم کردن لنگه جوراب هایش خود رو سرگرم می کرده...
ادامه در وبلاگ توپ آتشین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد