--- خبری آموزشی 87 ---

اخبار و مقالات علمی آموزشی

--- خبری آموزشی 87 ---

اخبار و مقالات علمی آموزشی

راز موفقیت رتبه سوم گروه ریاضی کنکور

ایرنا: دارنده رتبه 3 آزمون سراسری دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی سال 1389 در گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی معتقد است برای قبولی در کنکور، حضور و فعالیت موثر در کلاس های دبیرستان کفایت می کند.
    
"فریبرز صالحی" روز دوشنبه در اولین روز از اعلام نتایج آزمون سراسری امسال گفت: ممکن است برخی دانش آموزان برای یادگیری بیشتر به کلاس های تقویتی آموزشگاه های خارج از مدرسه احتیاج داشته باشند اما به نظر من برای قبولی در کنکور، کلاس های دبیرستان کافی است.

وی که برای اولین بار در آزمون سراسری شرکت کرده است افزود: تا یک هفته قبل فکر نمی کردم این رتبه را به دست آورم اما در هفته گذشته پس از صحبت با مشاوران تحصیلی در رابطه با پاسخ به سوالات آزمون، آنها برآورد کردند که تک رقمی بشوم.

این داوطلب تهرانی با بیان اینکه روزانه 10 ساعت از وقت خود را به مطالعه می گذرانده است از تلاش و پشتکار شخصی و کمک خانواده به عنوان مهم ترین عوامل موفقیت خود یاد کرد.

وی به داوطلبان کنکورهای آینده نیز توصیه کرد در سال آخر دبیرستان، برنامه های جنبی و تفریحات خود را به میزان زیادی محدود کنند و بعد از قبولی در دانشگاه و موفقیت در آزمون، این برنامه ها را دنبال کنند.

صالحی با اشاره به اینکه تصمیمش برای انتخاب رشته هنوز قطعی نشده است، مهندسی برق صنعتی شریف را به عنوان رشته دانشگاهی مورد علاقه خود معرفی کرد.

آزمون سراسری دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی سال 1389 روزهای 10 تا 12 تیرماه با حضور یک میلیون و 112 هزار و 170 داوطلب برگزار شد که حدود 317 هزار نفر از آنان در آزمون گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی شرکت کردند.

نتایج اولیه آزمون سراسری امسال از صبح امروز بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته است و انتخاب رشته داوطلبان مجاز از روز 16 تا 18 مردادماه انجام می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد