--- خبری آموزشی 87 ---

اخبار و مقالات علمی آموزشی

--- خبری آموزشی 87 ---

اخبار و مقالات علمی آموزشی

رییس دانشگاه آزاد ماکو خبر داد: بین المللی شدن دانشگاه درآینده

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماکو از بین المللی شدن دانشگاه درآینده‌ای نزدیک خبرداد.

دکترسیف الدین آب برین در گفت‌وگو با خبرنگار صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، افزود: با بین المللی شدن دانشگاه آزاد ماکو، شاهد دایر شدن رشته‌های بین المللی در این واحد خواهیم بود.

وی تعداد دانشجویان کنونی دانشگاه را 2هزارو300 نفر، تعداد اساتید را 108نفر و آمار فارغ التحصیلان را 2هزار و800 نفر اعلام کرد و در ادامه در مورد بودجه و نحوه هزینه آن در دانشگاه، اظهارکرد: بودجه واحد بیشتر صرف ساخت و ساز و امورات عمرانی و احداث ساختمانهای آموزشی، سلف سرویس، انبار، محوطه سازی و آبرسانی شده است.

آب برین در مورد مقالات isi اساتید دانشگاه، عنوان کرد: مقالات اساتید این واحد در همایش‌های بین المللی ارائه شده‌اند و مقاله چاپ شده در مجله isi نداشته‌ایم وتلاش در این راستا ادامه دارد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماکو سرانه فضای آموزشی و فضای آزمایشگاهی دانشگاه را به ترتیب 1/4 و34/0متر مربع عنوان کرد و با اشاره به امکانات آزمایشگاههای دانشگاه نسبت به نیاز دانشجویان، افزود: آزمایشگاهها و کارگاههای واحد از امکانات لازم برای برگزاری کلیه سرفصل‌های دروس عملی تجهیز شده‌اند.

وی عملکرد دانشگاه را در بحث کارآفرینی و افزایش رابطه آن با صنعت مثبت ارزیابی کرد و گفت: تاکنون با کارخانه صنایع آلومینیوم ماکو همکاری داشته‌ایم و همایش گروه مدیریت صنعتی و مدیران کارخانجات نیز برگزار شده است که تلاش می شود تا رابطه دانشگاه با صنایع ومدیران صنعتی بیشتر شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد