--- خبری آموزشی 87 ---

اخبار و مقالات علمی آموزشی

--- خبری آموزشی 87 ---

اخبار و مقالات علمی آموزشی

درجه بندی مدارس تغییر می کند

واحد مرکزی خبر: وزیر آموزش و پرورش گفت: درجه بندی مدارس ابتدایی و راهنمایی در سال تحصیلی آینده تغییر می کند.
 
حمیدرضا حاجی بابایی با بیان این که این تغییر پس از 15سال صورت می گیرد افزود: درجه بندی این مدارس از9 درجه به 5 و4 درجه کاهش خواهد یافت.

وی همچنین اضافه کرد: همه مدارس از سال تحصیلی آینده معاون آموزش و پرورش خواهند داشت و دفترداران به عنوان معاونان اجرایی در مدارس ادامه فعالیت خواهند داد.

وزیر آموزش و پرورش گفت: احکام استخدام معلمان حق التدریس با سابقه 6 سال و بیشتر صادر شده است و کلاس های آموزشی آنان به زودی آغاز می شود.

حاجی بابایی خاطرنشان کرد: دستورالعمل مصاحبه های عملی و تخصصی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی را به استان ها ابلاغ کردیم و امیدواریم بتوانیم نتایج نهایی آزمون استخدامی را تا پایان مرداد اعلام کنیم و پذیرفته شدگان دوره های آموزشی بدو خدمت را از شهریور آغاز خواهند کرد.

وی تأکید کرد: به کارگیری نیروهای خدمات آموزشی در مدارس بر اساس مصوبه مجلس از سال تحصیلی آینده ممنوع است و از فعالیت آنان از سال آینده در مدارس جلوگیری خواهد شد.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: 24هزار نفر از نیروهای شرکت های خدماتی نیز از امسال به صورت کارمعین فعالیت خود را در آموزش و پرورش ادامه می دهند.

حاجی بابایی گفت: هیچ اعتباری برای پاداش پایان خدمت بازنشستگان پیش از موعد آموزش و پرورش در اختیار نداریم و فقط با بازنشستگی پیش از موعد فرهنگیانی که مازاد، دارای معلولیت جسمی یا بیماری های صعب العلاج هستند موافقت می شود.
نظرات 1 + ارسال نظر
من میگم . . . دوشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:22 http://www.manmigam.com

افزایش بازدید وبلاگ شما
کاملا رایگان
لینک مطالب وبلاگ خود را کاملا رایگان در وبسایت ما قرار دهید
لینک را به صفحه اصلی وبلاگ ندهید
افزایش بازدید = افزایش رتبه در گوگل
www.manmigam.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد