--- خبری آموزشی 87 ---

اخبار و مقالات علمی آموزشی

--- خبری آموزشی 87 ---

اخبار و مقالات علمی آموزشی

توزیع کارت آزمون کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد ازسه‌شنبه آغاز می‌شود

آزمون 8 مرداد ماه برگزار می‌شود


آزمون کاردانی پیوسته سال 89 دانشگاه آزاد جمعه 8 مرداد ماه برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، توزیع کارت این آزمون به صورت اینترنتی از طریق سایت www.azmoon.org  از ساعت 11 صبح روز سه شنبه 5 مرداد 89 آغاز می‌شود و تا یک ساعت قبل از شروع آزمون ادامه خواهد داشت.

داوطلبان آزمون کاردانی پیوسته سال 89 دانشگاه آزاد می‌توانند با وارد نمودن شماره پرونده و کد رهگیری که در هنگام ثبت نام دریافت کرده‌اند نسبت به مشاهده و تهیه پرینت کارت ورود به جلسه خود اقدام کنند.

بنابراین گزارش، اطلاعات فردی و آزمونی شخص داوطلب به همراه عکس وی در کارت ورود به جلسه درج شده است و داوطلبان در صورت وجود هر مشکلی در اطلاعات مندرج در کارت لازم است در روزهای چهارشنبه 6 مرداد 89 لغایت پنج شنبه 7 مرداد 89، صبحها از ساعت 9 الی 13 و بعد از ظهر از ساعت 14 الی 18 با مراجعه به باجه رفع نقص پیش بینی شده نسبت به اصلاح موارد مغایر ت اقدام نمایند.

گفتنی است، داوطلبان لازم است در این خصوص به اطلاعیه‌ای که روز یکشنبه 3 مرداد 89 از طریق روزنامه آفرینش منتشر و بطور همزمان در پایگاه اطلاع رسانی مرکز آزمون به آدرسwww.azmoon.net  قابل مشاهده است مراجعه کنند.

نظرات 1 + ارسال نظر
http://istak20.blogspot.com یکشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 00:23 http://istak20.blogspot.com

سلام دوست من.وبلاگ خوبی داری.وبلاگ ایستک 20 هم فعالیت خود را با مطالب علمی پیگیری می کند.خوشحال میشم بهم سر بزنی و نظرتو بدونم.راستی اگه مایل به تبادل لینک بودی منو با نام ایستک 20 لینک کن .و بهم خبر بده تا لینکت کنم.
http://istak20.blogspot.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد