--- خبری آموزشی 87 ---

اخبار و مقالات علمی آموزشی

--- خبری آموزشی 87 ---

اخبار و مقالات علمی آموزشی

اعلام نتایج آزمون سراسری 89 در ۱۱/۵/۸۹ و آزاد در نیمه اول شهریور

نتایج اولیه ی ازمون سراسزی ۸۹ دانشگاه های کشور روز دوشنبه 
 
 ۱۱/۵/۸۹ اعلام خواهد شد.  
اخبار تکمیلی در لینک زیر  
  
 
همچنین اخبار مربوط به زمان اعلام نتایج آزمون دانشگاه ازاد در مطلب زیر 
  رییس دانشگاه آزاد اسلامی با اعلام نتایج نهایی در نیمه اول شهریور ماه گفت: نتایج را زود اعلام می‌کنیم تا داوطلبان بتوانند میان قبولی خود در دانشگاه آزاد و سراسری آنچه را که مورد علاقه‌شان است را انتخاب کنند و الزامی برای ورود نداشته باشند.
رییس دانشگاه آزاد با تاکید بر اینکه میزان ظرفیت پذیرش نسبت به سال گذشته تغییر چندانی نداشته است، خاطرنشان کرد: در آزمون امسال از هر 5/2 داوطلب یک نفر پذیرفته می‌شود.
وی در مورد سیاست‌های دانشگاه آزاد در زمینه میزان ظرفیت پذیرش، تصریح کرد: دانشگاه کاهش ظرفیت پذیرش دوره‌های کارشناسی را در برنامه خود ندارد؛ اما درصدد این هستیم که ظرفیت دوره کارشناسی واحدهای جامع را کاهش دهیم تا ظرفیت دوره‌های تحصیلات تکمیلی افزایش داده شود.
پیشنهاد شده است که حذف کنکور از سال 93 اجرایی شود
جاسبی با اشاره به زمان حذف کنکور، گفت: ما در این زمینه تابع مجلس شورای اسلامی هستیم و در حال حاضر نیز پیشنهاد شده است که حذف کنکور از سال 93 اجرایی شود.
وی با اشاره به برگزاری آزمون علوم پزشکی با رقابت 200 هزار داوطلب در اول مرداد ماه، از پذیرش کمتر از50 هزار نفر در این آزمون خبر داد و افزود: در آزمون کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد که 8 مرداد ماه برگزار می‌شود210 هزار نفر با یکدیگر رقابت می‌کنند که از این تعداد 150 هزار داوطلب پذیرفته می‌شوند، بنابراین در مجموع تعداد داوطلبان آزمون 89 دانشگاه آزاد بیش از یک میلیون و 130 هزار نفر و تعداد پذیرفته شدگان امسال حدود 500 هزار نفر است.
رییس دانشگاه آزاد در خاتمه در خصوص شهریه دانشگاه در سال تحصیلی جدید نیز گفت: فعلا درباره شهریه بحثی نمی‌کنیم. 

نظرات 1 + ارسال نظر
پرهام دوشنبه 28 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:10 http://www.parham-blog.blogsky.com

ازشیر مرغ تا جون آدمیزاد توی این وبلاگ پیدا میشه دیگه نمیخواد وقت صرف کنی تا دنبال یه مطلب بگردی خوبیه این وبلاگ اینکه شما موضوع را انتخاب میکنید باور نکردنیه دیگه چی میخواهید بهتر از این حتما بهمون سربزنید و نظر هم یادتون نره
parham-blog.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد