--- خبری آموزشی 87 ---

اخبار و مقالات علمی آموزشی

--- خبری آموزشی 87 ---

اخبار و مقالات علمی آموزشی

ظرفیت پذیرش کارشناسی ارشد پیام نور 2 برابر شد

فارس: معاون آموزش و سنجش دانشگاه پیام‌‌نور گفت: ظرفیت پذیرش دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور 2 برابر شد.

عبدالله معتمدی، معاون آموزش و سنجش دانشگاه پیام‌نور با بیان این‌که در سال جاری ظرفیت پذیرش دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور 2 برابر شده است، افزود: در کنار شیوه آموزش و پژوهش که در دوره کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور متداول بود، دانشگاه پیام نور مجوز برگزاری دوره‌های آموزش محور را نیز در دوره کارشناسی ارشد از وزارت علوم کسب کرده است.

وی با بیان این‌که دانشجویانی که از طریق دوره‌های آموزش محور از سال آینده در دانشگاه پیام نور پذیرش می‌شوند به جای واحد پایان‌نامه، دروس دیگری اخذ می‌کنند و بر اساس آن فارغ‌التحصیل می‌شوند، گفت: در آزمون فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور 185 رشته گرایش وجود داشت که در هر رشته گرایش 10 تا 20 دانشجو پذیرش می‌شد اما بر اساس شیوه آموزش محور دانشگاه پیام نور می‌تواند همین میزان ظرفیت دانشجو را در شیوه آموزش محور پذیرش کند.

معاون آموزش و سنجش دانشگاه پیام‌‌نور اظهار کرد: دانشجویانی که به شیوه آموزش محور در دانشگاه پیام نور پذیرش می‌شوند نیازی به گذراندن پایان‌نامه ندارند.

وی با تأکید بر این‌که مدرک تحصیلی که در نهایت به دانشجویان آموزش محور ارایه می‌شود برای ادامه تحصیل در دوره دکترا مجاز است، گفت: دانشجویان شیوه آموزش و پژوهش نیز در صورت تمایل می‌توانند به شیوه دانشجویان آموزش محور فارغ‌التحصیل شوند. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد