--- خبری آموزشی 87 ---

اخبار و مقالات علمی آموزشی

--- خبری آموزشی 87 ---

اخبار و مقالات علمی آموزشی

انتقال دانشجویان به محل سکونت خانواده با سهولت

واحد مرکزی خبر: براساس این آئین نامه که وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری به زودی آن را امضا می کند، هر دانشجویی در دانشگاه های دولتی ، صرف نظر از رتبه آن دانشگاه و نمره کسب شده در آزمون ورودی، می تواند به هر منطقه از کشور که خانواده اش مستقر است ، بدون هیچ مشکلی منتقل شود.

معاون دانشجویی وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری از اجرای آئین نامه جدید نقل و انتقال دانشجویان از ابتدای مهر، برای انتقال دانشجویان به استان محل اقامت خانواده خود خبر داد.

محمود ملاباشی افزود: براساس این آئین نامه که وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری به زودی آن را امضا می کند ، هر دانشجویی در دانشگاه های دولتی ، صرف نظر از رتبه آن دانشگاه و نمره کسب شده در آزمون ورودی ، می تواند به هر منطقه از کشور که خانواده اش مستقر است، بدون هیچ مشکلی منتقل شود.

وی گفت: این آئین نامه با اولویت خواهران، در هر رشته ای و در دوره های روزانه ، شبانه و پیام نور در حد توان اجرا می شود و با توجه به استقرار دانشگاه ها و رشته های مهم و پر طرفدار در استان تهران، برای این استان تدبیر دیگری اندیشیده می شود که اعلام خواهد شد.

معاون دانشجویی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری افزود: بدون شک کسری از دانشجویان تهرانی که در دیگر استان ها مشغول تحصیل هستند ، با اثبات استقرار خانواده خود در تهران و نیاز به انتقال آنها به این استان، در دانشگاه های تهران پذیرفته خواهند شد.

ملاباشی همچنین گفت: بودجه بورسیه دانشجویان غیرایرانی از ابتدای دولت نهم تاکنون در کشور تقریبا سه برابر شده است.

وی افزود: بهترین تعامل سازنده با دیگر کشورها از همین راه است که بیشتر در زمینه تحصیلات تکمیلی صورت می گیرد.

ملاباشی گفت: دانشجویان غیرایرانی به مدت حداقل سه سال برای دوره کارشناسی ارشد و حداقل پنج سال برای دوره دکتری در ایران تحصیل می کنند و از مهر امسال حداقل500 نفر به شمار دانشجویان غیرایرانی دانشگاه های کشور اضافه خواهد شد.

معاون دانشجویی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: با چندین کشور که دانشجویان آنها در ایران مشغول تحصیل هستند صحبت هایی شده است تا از این پس در قبال بورس های دولت ها ، دانشجویان ایرانی در دانشگاه های آنها پذیرفته شود.

وی همچنین از اعزام استادان زبان فارسی به کشورهایی که در دانشگاه های آنها کرسی های زبان فارسی ایجاد شده است، خبر داد.

نظرات 2 + ارسال نظر
آیسا دوشنبه 14 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 22:32 http://www.urmia-biology.blogfa.com

سلام دوست عزیز منم لینکتون کردم.مطلبتونم خیلی به درد بخور بود.مرسی از اطلاع رسانیتون.

امیر دهنوی سه‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 02:30 http://www.linknegar.com

سلام. دوست عزیزم خوشحالم که وبلاگی پربار دارید . از طرف سایت لینک نگار دات کام مزاحمتون میشم. تو این سایت سیستمی کاملا هوشمند طراحی کردیم که با توجه به پارامترهای کاملا عادلانه که از گوگل دریافت می کند تعداد بازدید شما را دریافت کرده و در گوگل و موتورهای جستجوی دیگه مثل یاهو ثبت می کنه. بنابراین هم مطالبتان در سایت ثبت می شود و هم در گوگل ایندکس میشود و هم اینکه تو کلی وبلاگ دیگه هم به نمایش در میاد حسن این کارم اینه که بازدیدتون بیشتر می شه و می تونین سایت پربازدهی رو مدیریت کنید. شما می تونید به هنگام آپ دیت وبلاگ خود لینک مطلب جدید رو تو لینک باکس قرار بدید تا در مدت زمان کمتری مطلبتون بازدید مورد نظرشو بگیره. برای ورود به جمع ما کافیه ثبت نام کنید و کد لینک باکس رو تو قالبتون قرار بدبد و بعدش لینکهاتون رو ثبت کنید. یه خواهش دیگه داریم اونم این که برای ثبت نام از اینترنت اکسپلور استفاده نکنید و از مرور گرهای دیگه ای مثل فایر فاکس، نت اسکیپ و ... استفاده کنید تا ثبت نام دقیق انجام بشه البته این فقط یه پیشنهاده. قبل از ارسال لینک قوانین رو مطالعه بکنید و توجه داشته باشید که در صورت استفاده از یک لینک در زمان های مختلف سیستم به صورت هوشمند شما را حذف کرده و متاسفانه عضویت تان رو ملغی می کنه که این واقعا برای ما ناراحت کننده هست که دوستی مثل شما رو از دست بدیم. نکته آخر این که اگر به مشکلی برخوردین با ای دی ما تماس بگیرین تا کمکتون کنیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد