--- خبری آموزشی 87 ---

اخبار و مقالات علمی آموزشی

--- خبری آموزشی 87 ---

اخبار و مقالات علمی آموزشی

جزئیات جدید کنکور متمرکز دکتری

مهر: رئیس سازمان سنجش با تشریح جزئیات جدیدی از آزمون سراسری دکتری گفت: تا حداکثر یک ماه آینده جزئیات طرح و منابع ابلاغ می شود و با توجه به اینکه آزمون در بهمن برگزار می شود از زمان ابلاغ تا برگزاری آزمون فرصت برای مطالعه متقاضیان به اندازه کافی وجود دارد.

محمد حسین سرورالدین با اشاره به جزئیات بیشتری از آزمون دکتری سراسری گفت: این طرح هنوز از سوی معاونت آموزشی وزارت علوم به ما ابلاغ نشده است اما متقاضیان آزمون دکتری امسال باید به احتمال 99 درصد برای آزمون متمرکز دکتری خود را آماده کنند.

وی اظهار داشت: در حال حاضر دانشگاهها تک تک امتحان کتبی می گیرند اما با برگزاری آزمون سراسری، وزارت علوم امتحان کتبی را به صورت سراسری برگزار می کند.  

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به منابع آزمون دکتری گفت: تا حداکثر یک ماه آینده جزئیات طرح و منابع آن مشخص و ابلاغ می شود و با توجه به اینکه آزمون در بهمن ماه برگزار می شود از زمان ابلاغ تا برگزاری آزمون فرصت برای مطالعه متقاضیان به اندازه کافی وجود دارد. 

وی درباره نحوه برگزاری آزمون نیز اظهار داشت: آزمون زبان با آزمون کتبی عمومی دکتری به صورت متمرکز و سراسری برگزار می شود و بقیه نمره از طریق مصاحبه حضوری هر دانشگاه به داوطلب داده می شود.

حسین نادری منش معاون آموزشی وزیر علوم نیز پیش از این درباره برگزاری آزمون دکتری به صورت سراسری گفته بود: امیدواریم بتوانیم طرح آزمایشی کنکور دکتری سراسری را در بهمن ماه امسال با مشارکت تعداد محدودی از دانشگاهها که ظرفیت پذیرش دانشجوی دکتری دارند اجرا کنیم تا پس از ارزیابی و برطرف کردن مشکلات در سال بعد به طور کار کامل اجرایی شود.

نظرات 2 + ارسال نظر
حسین سه‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 22:34 http://www.akslar.com

سلام دوست عزیز دوباره به وبلاگ شما اومدم وبلاگ شما واقعا زیباست ارزوی موفقیت دارم برای شما

[ بدون نام ] شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 14:30 http://psezar.mihanblog.com

سلام دوست عزیز
خوشحال میشم به من هم سر بزنی
اگه خواستی من رو با اسم امروز نخستین روز اینده توست لینک کن و بعد خبرم کن تا من هم شما رو لینک کنم....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد