--- خبری آموزشی 87 ---

اخبار و مقالات علمی آموزشی

--- خبری آموزشی 87 ---

اخبار و مقالات علمی آموزشی

قسمت‌های حذف شده کتاب‌های درسی جزء سؤالات کنکور نیست

حسین توکلی با بیان این‌که یک میلیون و 187 هزار داوطلب در کنکور 89 ثبت‌نام کرده‌اند، افزود: در کنکور امسال 500 هزار داوطلب در دانشگاه‌های کشور پذیرش می‌شوند یعنی از هر 2.5 داوطلب یک نفر در دانشگاه‌های دولتی پذیرش می‌شوند.
وی درباره زمان توزیع کارت‌های ورود به جلسه کنکور 89 گفت: کارت ورود به جلسه کنکور 89 از 5 تیر از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور توزیع می‌شود و کنکور نیز در روزهای 10، 11 و 12 تیر در 390 بخش، شهرستان و 17 کشور خارجی برگزار می‌شود.
معاون سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه خانم‌ها 60 درصد داوطلبان کنکور 89 را تشکیل می‌دهند، اظهار داشت: البته تعداد خانم‌ها نسبت به سال گذشته کاهش داشته است.
وی گفت: داوطلبان اطمینان داشته باشند که از قسمت‌های حذف شده کتاب‌های درسی توسط وزارت آموزش و پرورش سؤالی در کنکور 89 طراحی نخواهد شد.

نظرات 1 + ارسال نظر
VpnServ یکشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 15:25 http://www.1.vpnserv.biz

آیا از وضعیت بد اینترنت کشور خسته شده اید ؟ آیا از فیلترینگ گسترده داخلی جانتان به لبتان رسیده است ؟ پس بد نیست چیزهایی در مورد "وی پی ان" بدانید . درواقع همان فیلترشکن خودمان که محدودیتی در استفاده نداشته و به هیچ وجه در کاهش سرعت اینترنت شما تاثیر گذار نیست . برای کسب اطلاعات بیشتر از سایت ما دیدن کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد