--- خبری آموزشی 87 ---

اخبار و مقالات علمی آموزشی

--- خبری آموزشی 87 ---

اخبار و مقالات علمی آموزشی

پذیرش دانشجوی فوق لیسانس بدون پایان نامه در دانشگاه پیام نور

معاون آموزشی دانشگاه پیام نور با اشاره به ایجاد ظرفیت برای پذیرش دانشجویان آموزش محور (بدون پایان نامه) گفت: این دانشگاه در نظر دارد در همه رشته های مقطع کارشناسی ارشد بین 10 تا 15 نفر ظرفیت دانشجوی آموزش محور ایجاد کند.

عبدالله معتمدی در گفتگو با مهر با اعلام این مطلب افزود: امسال برای اولین سال است که دانشگاه پیام نور دانشجوی آموزش محور، فوق لیسانس بدون پایان نامه جذب و ثبت نام می کند.
 
معاون آموزشی دانشگاه پیام نور خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه دانشگاه پیام نور، جذب دانشجوی آموزش محور را از وزارت علوم در خواست کرده بود در همه رشته هایی که در مقطع کارشناسی ارشد در حال حاضر در دانشگاه پیام نور وجود دارد، دانشجوی ارشد آموزش محور پذیرش می شود.
 
وی افزود: ظرفیتهای ایجاد شده برای دانشجویان کارشناسی ارشد برای ترم تحصیلی مهر 89 اعمال خواهد شد.

معتمدی با اشاره به اینکه از سال گذشته در کنکور کارشناسی ارشد دو نوع شیوه پذیرش اعمال شده است به مهر گفت: شیوه پذیرش آموزشی پژوهشی یکی از این روشها است که در آن دروس تئوری به همراه پایان نامه ارائه می شود و روش آموزش محور نیز که در این شیوه تمامی واحدها به صورت تئوری ارائه می شود و دانشجویان از گذراندن پایان نامه معاف هستند.

نظرات 1 + ارسال نظر
آیسودا سه‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:35 http://www.irpersian.com

سلام
خیلی وبلاگ خوبی داری
اگه دوست داری امارت بالا بره بیا و سایتت را در موتور جستجوی ما ثبت کن!
برای اینکار کافیه سایت خودت را جستجو کنی آدرسشو! به همین راحتی!البته به مثال زیر توجه کن و کپیش کن و فقط آدرس سایت مارا عوض کن و بعد جستجو!!!



مثلا:
Site:www.irpersian.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد