--- خبری آموزشی 87 ---

اخبار و مقالات علمی آموزشی

--- خبری آموزشی 87 ---

اخبار و مقالات علمی آموزشی

تغییر زمان کنکور فراگیر کارشناسی

رئیس مرکز آزمون دانشگاه پیام نور از تغییر زمان کنکور فراگیر کارشناسی خبر داد گفت: آزمون نوبت بیست و یکم دوره های فراگیر کارشناسی سال 89 در 23 گروه امتحانی صبح روز جمعه 31 اردیبهشت ماه برگزار می شود.

به گزارش مهر، دکتر محمد هادی امین ناجی افزود: آزمون نوبت بیست و یکم دوره های فراگیر کارشناسی سال 89 در 23 گروه امتحانی صبح روز جمعه 31 اردیبهشت ماه و آزمونهای نوبت نهم کارشناسی ارشد در 54 کد رشته امتحانی و نوبت دوم کارشناسی ناپیوسته (کاردانی به کارشناسی) در 10 کد رشته امتحانی بعد از ظهر روز جمعه 31 اردیبهشت ماه برگزار می شود.

وی درباره توزیع کارت این کنکورها نیز گفت: کارتهای ورود به جلسه آزمون از روز دوشنبه 27 اردیبهشت ماه بر روی سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org  قرارمی گیرد و داوطلبان با وارد کردن اطلاعات لازم می توانند نسبت به چاپ کارت آزمون خود اقدام کنند.
رئیس مرکز آزمون پیام نور با اشاره به آمار ثبت نام کنندگان دوره های فراگیر گفت: طبق اعلام سازمان سنجش آموزش کشور حدود 135 هزار نفر در مقطع کارشناسی، 11 هزار نفر در مقطع کاردانی به کارشناسی و 103 هزار نفر در مقطع ارشد در دوره های فراگیر دانشگاه پیام نور شرکت کرده اند.
 
وی با عنوان اینکه نمره منفی در آزمون دوره های فراگیر با احتساب یک چهارم نمره اعمال می شود اظهار داشت: کلیه سئوالات از منابع اعلام شده طراحی شده و در برخی از رشته ها توضیحاتی برای داوطلبان در سایت سازمان سنجش قرار داده شده است.
 
رئیس مرکز آزمون پیام نور افزود: امسال ظرفیت پذیرش در مقطع کارشناسی بین 30 تا 35 نفر در هر رشته محل متغیر است. ظرفیت پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد نیز بین 10 تا 20 نفر به شکل متغیر در هر رشته محل است.
 
دکتر امین ناجی با اشاره به مکان برگزاری آزمون دوره های فراگیر گفت: مکان برگزاری آزمون علاوه بر اینکه مانند دوره های قبل در ساختمانهای مربوط به سایر نهادها خواهد بود در این دوره از فضاهای فیزیکی دانشگاه پیام نور نیز به شکل بهینه استفاده می شود.
نظرات 2 + ارسال نظر
آلفا یکشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 22:51 http://alpharays.blogsky.com/

سلام..ممنون بابت این اطلاعات!
خوشحال میشم پیش منم بیای..منتظرتم..

دوست تو :)

لعیا یکشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 23:12 http://www.irpersian.com//

سلام
خیلی سایت خوبی داری من که لذت بردم
[دست]
من یک موتور جستجوی ایرانی راه انداختم ! [بغل]
اگر دوست داری سایت خودت را در این جستجو گر ثبت کنی تا آمارت بره بالا کافیه بیای و اسم سایت خودت را جستجو کنی به همین راحتی!
مرسی که نظرم را خوندی [قلب]
بهم سر بزن منتظرتم لعیا
[گل] [گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد