--- خبری آموزشی 87 ---

اخبار و مقالات علمی آموزشی

--- خبری آموزشی 87 ---

اخبار و مقالات علمی آموزشی

نتایج کنکوردستیاری اعلام شد

مهر: رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت از اعلام نتایج اولیه آزمون مجدد دستیاری دوره سی و هفتم و انتشار کارنامه و رتبه های داوطلبان آزمون خبر داد.

دکتر جبرائیل نسل سراجی افزود: کارنامه به همراه رتبه های داوطلبان در سهمیه ها و رتبه کل داوطلبان منتشر شده است و داوطلبان می توانند با کد رهگیری کارنامه خود را مشاهده کنند.

وی اضافه کرد: روند انتخاب رشته و امکان انتخاب 100 رشته برای داوطلبان آزمون دستیاری تغییری ندارد و داوطلبان می توانند با دریافت فرم انتخاب رشته از روز شنبه 4 اردیبهشت تا سه شنبه 7 اردیبهشت به انتخاب رشته اقدام کنند.

نسل سراجی اظهار داشت: فرم انتخاب رشته نیز همزمان با انتشار کارنامه ها از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی در اختیار داوطلبان قرار می گیرد.

وی در مورد ورود داوطلبان متخلف احتمالی به مرحله انتخاب رشته گفت: بر اساس هر مرحله ای از آزمون تا اعلام نتیجه در صورت اینکه دستگاههای اجرایی ذیربط متخلفین را کشف و اعلام کنند، با افراد متخلف برابر قانون رسیدگی به تخلفات آزمونها برخورد می شود.

سی و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی صبح پنجشنبه 29 بهمن ماه 88 با حضور 16 هزار و 648 داوطلب در 34 حوزه امتحانی و 25 رشته تخصصی برگزار شد که وزارت بهداشت پس از بررسی اعتراضات داوطلبان اعلام کرد: در بررسی اعتراضات و شکایات برخی از داوطلبین پس از برگزاری آزمون و وارد دانستن برخی از آنها به دستور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی سی هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی ابطال و آزمون مجدد 13 اسفند برگزار شد.

نظرات 2 + ارسال نظر
M.shafi چهارشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 05:31 http://shafi.blogsky.com

سلام دوست عزیز چه وبلاگ خوبی داری. اگه مایل بودی از وبلاگ من هم یه سری بزن اوکی. بای بای

بانکی از کدهای جاوا در یکجا شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 15:29 http://javaking.mihanblog.com/

بهترین کدهای جاوا
وبلاگ خود همانند سلیقه خود کنید . برای استفاده از کدها به آدرس وبلاگ بروید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد