--- خبری آموزشی 87 ---

اخبار و مقالات علمی آموزشی

--- خبری آموزشی 87 ---

اخبار و مقالات علمی آموزشی

ثبت‌نام دوره‌های پودمانی دانشگاه علمی کاربردی از 20بهمن آغاز می‌شود

معاون سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز ثبت‌نام پذیرش دوره‌های کاردانی علمی کاربردی پودمانی دانشگاه جامع علمی کاربردی بهمن 88 از 20 بهمن ماه خبر داد.

دکتر حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به آغاز ثبت‌نام اینترنتی این دوره از 20 بهمن ماه، گفت: ثبت‌نام پذیرش این دوره تا ساعت 24 روز چهارشنبه 28 بهمن ماه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه داوطلبان علاقمند به شرکت در این دوره می‌توانند پس از مطالعه دقیق اطلاعیه سازمان سنجش در خصوص شرایط و ضوابط تاریخ و نحوه ثبت‌نام در دوره مذکور ثبت‌نام کنند، اظهار کرد: شرایط و ضوابط پذیرش در نشریه پیک سنجش مورخ 12، 26 و 29 بهمن ماه منتشر می‌شود.

وی در خصوص نحوه ثبت‌نام داوطلبان، گفت: هر داوطلب می‌تواند از ساعت 9 صبح روز سه شنبه 20 بهمن ماه تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه 28 بهمن ماه به نزدیک ترین باجه پستی توزیع کننده مدارک برای پذیرش دوره‌های کاردانی علمی کاربردی پودمانی دانشگاه جامع علمی کاربردی بهمن 88 مراجعه و پس از پرداخت پنج هزار و 500 تومان وجه ثبت‌نام نسبت به دریافت کارت اعتباری و یک جلد دفترچه راهنما اقدام کند.

معاون سازمان سنجش تاکید کرد: هر داوطلب باید پس از مطالعه در ابتدا نسبت به تکمیل فرم پیش نویس تقاضانامه اقدام و پس از اطمینان از صحت مندرجات از روز مذکور به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org  مراجعه و بر اساس دستور العمل‌های مربوط نسبت به ثبت‌نام اقدام کند،

وی خاطر نشان کرد: پذیرش این دوره بر اساس معدل داوطلبان صورت می‌گیرد.

دکتر توکلی با اشاره به میزان ظرفیت پذیرش دانشجو در دوره پودمانی علمی کاربردی بهمن 88، اظهار کرد: در کل ظرفیت پذیرش در این دوره 101 هزار نفر پیش بینی شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد