--- خبری آموزشی 87 ---

اخبار و مقالات علمی آموزشی

--- خبری آموزشی 87 ---

اخبار و مقالات علمی آموزشی

ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد از 5 بهمن آغاز می‌شود

معاون اجرایی مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی از آغاز ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه از پنجم بهمن ماه سال جاری در سراسر کشور خبر داد.

مهندس محمدرضا مهرادفر، در گفت‌وگو با خبرنگار صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در این باره گفت: ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی از روز دوشنبه 5 بهمن ماه آغاز می‌شود و تا ساعت 24 روز پنجشنبه 15 بهمن ماه نیز ادامه دارد.

وی با اشاره به نحوه ثبت‌نام داوطلبان در این آزمون گفت: داوطلبان باید در مهلت اعلامی و با مراجعه به دفاتر پستی و تهیه دفترچه راهنما و کارت اعتباری، از طریق سایت مرکز آزمون به نشانی http://azmoon.org نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

معاون اجرایی مرکز آزمون دانشگاه آزاد در خاتمه گفت:‌ آزمون کارشناسی ارشد سال 89 دانشگاه طی روزهای 23 الی 25 اردیبهشت ماه به طور همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد 89 دانشگاه آزاد اسلامی در حالی از هفته آینده آغاز می‌شود که دکتر سجادی جاغرق رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد نیز با اشاره به جزییات این آزمون، از عدم تاثیر معدل و سوابق تحصیلی در قبولی داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد و افزایش ظرفیت پذیرش دانشجو خبر داده بود.

نظرات 1 + ارسال نظر
سینا پنج‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 00:47

با تشکر از این خبر بالاخره فهمیدم ثبت نام کی هست مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد